مردی که 22 سال است هرروز به گربه ها غذا می دهد



«ویلی اورتیز» جمع کننده ضایعات فلزی است که 22 سال است هرروز بدون استثنا به گربه های ولگرد غذا می دهد. این مرد 76 ساله جانباز از هارتفورد به حدود 70 گربه غذا می دهد.

برترین ها، «ویلی اورتیز» جمع کننده ضایعات فلزی است که 22 سال است هرروز بدون استثنا به گربه های ولگرد غذا می دهد. این مرد 76 ساله جانباز از هارتفورد به حدود 70 گربه غذا می دهد.

 

درحال حاضر او به 68 گربه ولگرد و وحشی، هر شب و در 365 روز سال غذا می دهد و در 22 سال اخیر حتی یک روز را هم از دست نداده است. او مطمئن می شود که آن ها آنچه که برای یک زندگی تاحد ممکن خوب نیاز دارند را دریافت کرده اند. اورتیز که بومی پورتوریکو است از سال 1995 بعد از دیدن یک بچه گربه گرسنه که به دنبال غذا می گشت، این کار را آغاز کرده است. اورتیز می گوید: «مردم آن را از خودشان دور می کردند و من می دیدم که او به کمک نیاز دارد.» بعد از آن ماجرا اورتیز بالافاصله متوجه شد که ماموریت زندگی او مراقبت از گربه هاست.

 

هرچند هرکسی نمی تواند تصمیم او را درک کند. مردم از او می پرسند که چرا هرروز به گربه ها غذا می دهد؟ یا می گویند که بیش از حد به آن ها غذا می دهد. و او پاسخ می دهد که شما خودتان هرروز غذا نمی خورید؟ شما سه وعده در روز غذا می خورید، آن ها هر 24 ساعت یک وعده غذا می خورند و می گوید تا هرزمانی که بتواند این کار را ادامه می دهد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ویلی اورتیز

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ویلی اورتیز

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ویلی اورتیز

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ویلی اورتیز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------