خطرناک‌ترین چالش‌ها در تاریخ؛ از تصادف با قطار تا قورت دادن ماهی قرمز/ تصاویر



دلیل اینکه چرا افراد به دنبال مد و چالش می‌روند هنوز یک راز است که شاید روان‌شناسان دلایل مختلفی برای آن آورده باشند اما واقعا دلیل اصلی آن را نمی‌دانند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، دلیل اینکه چرا افراد به دنبال مد و چالش می‌روند هنوز یک راز است که شاید روان‌شناسان دلایل مختلفی برای آن آورده باشند اما واقعا دلیل اصلی آن را نمی‌دانند.

این موضوع آنقدر وسیع و همه‌گیر است که هیچ‌وقت تمام دلایل آن را متوجه نخواهیم شد اما شاید یکی از دلایل آن این باشد که خیلی از ما به پیروی از دیگران علاقه داریم. بعضی دیگر برای اینکه بگویند که با دیگران فرق ندارند یا به گروه خاصی تعلق دارند از مد پیروی می‌کنند. وقتی می‌گوییم مد منظورمان تنها مد لباس نیست بلکه انجام یک کار که گروهی از مردم انجام می‌دهند هم نوعی مد است.

مانند تاتو کردن که جوان‌های زیادی به این کار روی آورده‌اند. اما خوشبختانه این مثال آنقدر خطرناک نیست، اما در اینجا در مورد مدهای عجیب خواهیم خواند .

1.تصادف قطار: همیشه تصادف قطار واقعه‌ای دردناک نبوده وحتی گاهی برای سرگرمی، لوکوموتیوران‌ها در سال‌های 1800 و بعد از آن، برای تفریح قطارهایشان‌را به هم می‌کوباندند. البته این قطارها مسافری نداشت اما در واقعه‌ای که در سال 1896 صورت گرفت 3 نفر که در حال تماشای این حرکت بودند به علت ترکیدن دیگ بخار و پرت شدن آن جان خود را از دست دادند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چالش

 

2.قورت دادن ماهی قرمز: این کار در دهه 1920 بسیار رواج داشت، این اتفاق به میزانی همه‌گیر شد که بعضی ایالت‌ها برای حفاظت از ماهی قرمز و جلوگیری از منقرض شدن آن این کار را ممنوع کردند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چالش

 

3.نشستن روی میله پرچم: نشست روی این میله کار دشواریست مخصوصا اگر برای مدت طولانی باشد. این کار اولین بار توسط بدلکاری به نام الوین آغاز شد. او در سال 1924 به مدت 13 ساعت روی میله پرچم در ارتفاع بالا نشست.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چالش

 

4.گرسنگی کشیدن: در زمان ملکه ویکتوریا دختران اعتصاب غذا می‌کردند و لب به غذا نمی‌زدند. اما در بین این دختران کسانی بودند که پنهانی و هر روز مقداری غذا مصرف می‌کردند که البته خوردن را انکار می‌کردند. اما بعضی از آن‌ها به این موضع کاملا پایبند بودند به طوری که از گرسنگی زیاد جان خود را از دست دادند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چالش

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------