عجیب‌ترین مدها؛ از نشستن رو نخاله رادیواکتیو تا بلعیدن دارچین



دلیل اینکه چرا افراد به دنبال مد و چالش می‌روند هنوز یک راز است که شاید روان‌شناسان دلایل مختلفی برای آن آورده باشند اما واقعا دلیل اصلی آن را نمی‌دانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، دلیل اینکه چرا افراد به دنبال مد و چالش می‌روند هنوز یک راز است که شاید روان‌شناسان دلایل مختلفی برای آن آورده باشند اما واقعا دلیل اصلی آن را نمی‌دانند.

این موضوع آنقدر وسیع و همه‌گیر است که هیچ‌وقت تمام دلایل آن را متوجه نخواهیم شد اما شاید یکی از دلایل آن این باشد که خیلی از ما به پیروی از دیگران علاقه داریم. بعضی دیگر برای اینکه بگویند که با دیگران فرق ندارند یا به گروه خاصی تعلق دارند از مد پیروی می‌کنند. وقتی می‌گوییم مد منظورمان تنها مد لباس نیست بلکه انجام یک کار که گروهی از مردم انجام می‌دهند هم نوعی مد است.

مانند تاتو کردن که جوان‌های زیادی به این کار روی آورده‌اند. اما خوشبختانه این مثال آنقدر خطرناک نیست، اما در اینجا در مورد مدهای عجیب خواهیم خواند .

1.    چالش دارچین: دراین چالش که بین افراد باب شده‌است، فرد باید یک قاشق غذا خوری دارچین خورده و قورت دهد. افراد در این حین از خود فیلم گرفته و در اینترنت می‌گذارند. دارچین بسیار قوی است مخصوصا اگر فرد مجبور شود آن را ببلعد. این کار باعث ایجاد حس خفگی، سرفه و حتی استفراغ می‌شود.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عجیبترین ها

 

2.    نشستن روی نخاله: افراد در دهه 1950 پول زیادی پرداخت می‌کردند تا روی نخاله‌ها بنشینند، اما این‌ها نخاله‌های معمولی نبودند بلکه نخاله حاوی رادیواکتیو بودند. البته افراد برای اینکه بیماری‌شان با این کار بهبود یابد این کار را انجام می‌دادند ولی همه این مدها به دلایل منطقی انجام نمی‌شود.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عجیبترین ها

 

3.    ماشین سواری: این کار در دهه1980 مد بود. 100 ماشین سوار بدشانس علاوه بر روی ماشین بود در همین حین روی زمین بودن هم احساس کردند که باعث آسیب جدی به آن‌ها شد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عجیبترین ها

 

4.    آرسنیک: در دوره ویکتوریا به سّم افسانه‌ای علاقه مند شدند که باعث شد در آن زمان از این سّم در همه چیز مانند کرم‌های دست و صورت، قرص‌های رژیمی  و حتی داروهای درمان آسم استفاده شود. حتی کارخانه شکلات‌سازی‌ای در بریتانیا از آرسنیک در شکلات‌هایش استفاده کرد که 200 نفر را مسموم کرد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عجیبترین ها

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------