سومین پارک مخصوص فراری / تصاویر



هفته گذشته، فراری از توافق برای ساخت یک پارک اختصاصی (تم پارک) در چین خبر داد؛ جایی که تبدیل به سومین پارک از این نوع برای فراری خواهد شد. اولین تم پارک فراری در سال ۲۰۱۰ در خاورمیانه افتتاح شد و این کمپانی درصدد است تا به‌زودی «فراری‌لند» را در اسپانیا  و با حمایت سباستین فتل و یک هتل به شکل یک خودروی فرمول یک راه‌اندازی کند.

اکنون کمپانی فراری با خودروسازی چینی بیجینگ اتوموتیو (BAIC) و شرکت «اِترنالند پراپرتی» یک توافق غیرالزام‌آور امضا کرده است. «اترنالند پراپرتی» احتمالاً یک هولدینگ است که تنها برای این منظور توسعه داده شده است. البته در حال حاضر، جزئیات زیادی در این زمینه منتشر نشده است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این پارک در نزدیکی یکی از «شهرهای مهم» چین ساخته خواهد شد. اگر این پارک تبدیل به بزرگترین و خارق‌العاده‌ترین دنیای فراری شود، نباید چندان تعجب کنیم؛ چرا که این عادت چینی‌ها برای ساخت چیزهای مختلف است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,فراری

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,فراری

 

فراری در ۶ سال پیش، اولین پارک اختصاصی خود را در ابوظبی امارات افتتاح کرد. اینکه ترن‌های هوایی همگی به شکل خودروهای کوچک فرمول یک باشند، در ابتدا بیشتر به شکل یک شوخی به‌نظر می‌رسید؛ همچنین یک میز در حال حرکت با تایرهای بزرگ نیز همین شرایط را داشت.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,فراری

 

به نظر می‌رسد که فراری از ساخت پارک‌های جدید با حال و هوای خاص، هیچ واهمه‌ای ندارد. در «دنیای فراری» کنونی در ابوظبی، شما می‌توانید سوار یک نمونه کوچک از 250 کالیفرنیا شوید و با آن در یک مدل مینیاتوری از کشور ایتالیا حرکت کنید. همچنین سریعترین ترن هوایی با طرح خودروهای فرمول یک در این پارک فراری وجود دارد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,فراری

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,فراری

 

همه اینها باعث شده که در سال گذشته، فراری‌ورلد در رده نخست بالاترین جاذبه برای گردشگران در خاورمیانه در جوایز معتبر جهانی «ورلد تراول» قرار گیرد؛ یعنی بالاتر از سالن اسکی دوبی و حتی برج خلیفه. در این میان نباید، قدرت مسحور کننده برند فراری را فراموش کرد. با توجه به شهرت و جاذبه‌ای که فراری در جایی مانند «امارت متحده عربی» دارد، باید تصور کرد که آینده‌ای در انتظار پارک فراری در چین خواهد بود؛ جایی که از نظر تعداد بیلیونرها، در پشت‌سر ایالات متحده قرار دارد.

 

اخبار گوناگون - پدال

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------