عبور خودرو از پل شیشه ای / تصاویر



روز گذشته عملیات آزمایش رسمی تحمل وزن بلندترین پل شیشه ای معلق جهان در دره بزرگ ژانگ ژیاجی چین انجام شد . در این آزمایش ، یک خودروی SUV از این پل عبور کرده و به راحتی به سمت دیگر پل رسید.

سیناپرس - چندی پیش عملیات ساخت یک پل شیشه ای که عابران می توانند از سطح شفاف پل  زیر آن را مشاهده کنند ، روی یکی از بزرگترین دره های کشور چین به اتمام رسید.

طراحی این پل به گونه ای است که فقط افراد پیاده می توانند روی آن تردد کرده و بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ، این پل ظرفیت حضور همزمان 800 نفر در یک زمان را دارد. روز گذشته طی آزمایشی رسمی، میزان مقاومت تحمل وزن این پل با یک خودروی شاسی بلند انجام شده و خودروی فوق به راحتی توانست از پل عبور کند.

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ، این پل شیشه ای روی دره بزرگ ژانگ ژیاچی در استان هونان واقع در بخش های مرکزی کشور چین ساخته شده است.

بر اساس مشخصات فنی اعلام شده از سوی طراحان این پل ، پل شیشه ای فوق الذکر دارای چهار صد و سی متر طول بوده و شش متر عرض دارد. این پل دو بخش جانبی  دره ژانگ ژیاچی را به هم متصل کرده و در ارتفاع سیصد متری از کف دره واقع شده است.

طراحی این پل به گونه ای است که فقط افراد پیاده می توانند روی آن تردد کرده و بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده در این رابطه ، این پل ظرفیت حضور همزمان 800 نفر در یک زمان را دارد. روز گذشته طی آزمایشی رسمی، میزان مقاومت تحمل وزن این پل با یک خودروی شاسی بلند انجام شده و خودروی فوق به راحتی توانست از پل عبور کند. در این گزارش ، تصاویر این آزمایش را مشاهده می کنید.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,پل شیشه ایی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,پل شیشه ایی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,پل شیشه ایی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------