جاذبه عجیب توریستی در چین / تصاویر



تصاویر منتشر شده از سایت های توریستی چینی, کودکانی را بر روی تکه فلزی زنگ زده نشان می دهد که با تکه چوبی به کروکودیل ها گوشت می دهند. این تصاویر به سرعت در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر پخش شد و افکار عمومی به دولت فشار آوردند تا از ادامه چنین کاری جلوگیری کند.

پایش- تصاویر منتشر شده از سایت های توریستی چینی, کودکانی را بر روی تکه فلزی زنگ زده نشان می دهد که با تکه چوبی به کروکودیل ها گوشت می دهند. این تصاویر به سرعت در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر پخش شد و افکار عمومی به دولت فشار آوردند تا از ادامه چنین کاری جلوگیری کند.

 

ترسناک ترین بخش ماجرا به این برمی گردد که این سکوی آهنی که زنگ زده و فرسوده می باشد بر روی چند بشکه پلاستیکی شناور مانده و هر لحظه ممکن است برای این کودکان خطرات جانی زیادی را در پی داشته باشد. کروکودیل هایی که در آب دیده می شوند طولی بیشتر از 3متر دارند و این کودکان با چوبی معمولی در حال غذا دادن به آنها هستند.

 

تنها چند ساعت بعد از پخش شدن این عکس ها در فضای مجازی, پلیس به این مرکز توریستی مراجعه کرد و آنها را مورد بازخواست قرار داد. آنها گفتند که هربار 15 نفر را با خود به میان کروکودیل ها می بردند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چین

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چین

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چین

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,چین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------