ماراتن 6 ساعته کیت میدلتون برای زیبا شدن +عکس



اخبار گوناگون - ماراتن 6 ساعته کیت میدلتون برای زیبا شدن +عکس

چندی پیش تصاویری از " کیت میدلتون " عروس ملکه انگلیس منتشر شد که نشان میداد تعداد موهای سفید سر وی رو به افزایش است.....

 چندی پیش تصاویری از " کیت میدلتون " عروس ملکه انگلیس منتشر شد که نشان میداد تعداد موهای سفید سر وی رو به افزایش است این مسئله باعث اظهار نظرهای متفاوتی راجع به وضعیت ظاهری وی شد و او را بر آن داشت تا این مشکل را حل کند.

 

بد نیست بدانید " کیت میدلتون" برای رنگ کردن موهایش به گرانترین آرایشگاه انگلستان رفت، جایی که برای کوتاه کردن مو ، دستمزدی 600 پوندی دریافت میکند. آرایشگر مخصوص " کیت میدلتون " یک مرد ایتالیایی به نام " فرتی" است که صاحب گرانترین آرایشگر انگلستان میباشد، او در طبقه " وی آی پی" سالن آرایشش پذیرای " دوشس کمبریج " شد و یک فرآیند 6 ساعته سری برای رنگ کردن و تقویت موهای وی انجام گرفت.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کیت میدلتون

 

سخنگوی مخصوص کیت میدلتون میگوید : شیردادن به نوزاد، درگیر کارهای شخصی کودک بودن، رژیم های لاغری برای از بین بردن اضافه وزن بارداری و سپری کردن اکثر اوقات در منزل از دلایلی است که باعث میشود " دوشس کمبریج" وقت کمتری برای رسیدگی به خود دارد. گفته میشود " کیت میدلتون" بعد از دیدن تصاویر موهایش و سفید شدن آنها به شدت منقلب شد و خواهرش این آرایشگر را به وی پیشنهاد داد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کیت میدلتون

 

این سالن آرایشی یکی از محبوب ترین سالن ها برای ستارگان اروپایی است و شنیده میشود اعضای سلطنتی عربستان سعودی نیز از مشتریان دائمی این سالن زیبایی هستند.
اخبار گوناگون - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------