مردی که عاشق عکس‌گرفتن با قبر افراد مشهور است +عکس



مردی که عاشق عکس‌گرفتن با قبر افراد مشهور است +عکس

علاقه بخشی از احساسات انسان هاست که می تواند باعث شود تا رفتارهای ما نیز شکل بگیرد. علاقه هر کسی می تواند به ماشین، خانه یا حتی یک منظره جالب باشد و البته میان انسان ها عده ای نیز علایقی عجیب دارند.

هر کدام از ما انسان ها دوست داریم تعطیلات را در منطقه ای خوش آب و هوا و بدون کار و مشغله بگذرانیم و بازدید از مکان های تاریخی و باستانی نیز می تواند یک ایده جالب برای روزهای بیکاری است.

 

"مارک دابوس" مردی 38 ساله ای است که برخلاف دیگر افراد تعطیلات خود را دوست دارد به قطعه مشاهیر قبرستان ها برود. این مرد علاقه بسیار زیادی به دیدن قبر مشاهیر دنیا در هر رشته ای دارد و با همه آن ها نیز عکس یادگاری می اندازد.

 

اخبار گوناگون , قبر افراد مشهور , عجایب

 

این مرد که یک پرستار انگلیسی است علاقه بسیاری به سفر به قبرستان های دور دنیا دارد و تعطیلات خود را اینگونه می گذراند. او از 20 سال پیش تا به این روز از صدها قبر بازدید کرده است که گستردگی از آمریکا تا چین کشیده شده است.

 

او که در هر مورد تعطیلی شروع به سفر می کند می گوید تا به حال نزدیک به 65 هزاردلار خرج سفرهای قبرستانی خود کرده است. او سعی می کند از قبر بازیگران، ورزشکاران و حتی سیاست مداران بازدید کند. او در میان عکس و بازدیدهای خود قبر بروس لی و چارلی چاپلین را بهترین می داند.

 

اخبار گوناگون , قبر افراد مشهور , عجایب


منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------