دریاچه ای که قایم موشک بازی می کند +عکس




غیب شدن برخی از اجسام به طور ناگهانی به نظر ما بسیار عجیب و غیر قابل باور است و بیشتر فکر می کنیم که در فیلم و قصه ها وجود دارند.

این موضوع البته در مورد دریاچه "لوگارما" در که در منطقه کوچکی از یکی از شهرهای ایرلند که به همین نام است صدق نمی کند چرا که این دریاچه هر از چندگاهی ناپدید می شود.

دریاچه عجیب , اخبار گوناگون

این دریاچه ایرلندی را تنها افرادی که واقعا به چشم دیده اند باور می کنند چرا که ممکن است یک روز از کنار آن عبور کنید و پر از آب و زیبا باشد اما روز بعد تنها کویری خشک را در آن منطقه مشاهده می کنید.

دلیل اصلی این ناپدید شدن را محققان اینگونه برداشت کرده اند که دریاچه بر روی یک بستر گچی قرار گرفته است که این بستر مانند یک دریچه تخلیه عمل می کنند. در این صورت گاهی اوقات این دریچه بسته است و آب های مختلف که به این منطقه می آید در آن جمع می شود.

دریاچه عجیب , اخبار گوناگون

در صورتی که محل عبور آب از این دریاچه ها مسدود نباشد آب به سرعت خالی شده و دریاچه خیلی سریع ناپدید می شود و این باعث شده تا یکی از عجیب ترین مکان های دنیا به وجود آید.

البته این دریاچه به دلیل همین بستر که تقریبا حالت ثابتی ندارد بسیار خطرناک نیز هست به طوری که مسئولین منطقه به مردم برای بازدید از آن هشدارهایی را داده اند.

دریاچه عجیب , اخبار گوناگون

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------