ملاقات باربي زنده اوکرايني با همتاي مذکرش +عکس



دو شخصيت فانتزي که به لطف جراحي هاي متعدد و تکنيکهاي آرايشي توسط يک زن و مرد در دنياي واقعي متولد شده اند براي اولين بار از نزديک با يکديگر ملاقات کردند، اما بر خلاف اکثر انيميشن هاي تهيه شده از اين دو شخصيت عشق در يک نگاه خلق نشد.

تصاویر باربی زنده , ملاقات باربی با همتای مذکرش
باربي زنده اوکرايني که "والريا لوکيانوا" نام دارد و 23 ساله است براي ملاقات با همتاي مذکر خود به نيويورک پرواز کرد تا  "جاستين جدليکا" 32 ساله را از نزديک ملاقات کند.
گفته ميشود باربي دنياي حقيقي خيلي از "کن" خوشش نيامده است و معتقد است او لبهايش را بيش از اندازه برجسته کرده است. اين دو سابقا در دنياي مجازي انتقاداتي نسبت به چهره هم داشته اند.
بنابرگزارشات اين دو از يکديگر متنفر به نظر ميرسيدند. آقاي "جدليکا" سال گذشته با هزينه اي 100 هزار دلاري و انجام بيش از 100 عمل جراحي چهره جديدي شبيه چهره "کن" همتاي مذکر باربي براي خود ساخت. او کارش را از 18 سالگي و با عمل جراحي بيني اش آغاز کرد. وي ميگويد براي زيباتر شدن هرکاري انجام ميدهد و از کودکي به آنها آموخته اند که عروسکها زيباترين موجودات هستند.

تصاویر باربی زنده , ملاقات باربی با همتای مذکرش
اما باربي زنده ميگويد تنها عمل جراحي که انجام داده است عمل پروتز سينه بوده است و بقيه ترکيب بدنش طبيعي است و با ورزش و تکنيکهاي آرايشي خود را شبيه عروسکها ميکند. او گفته است از 5 سالگي عاشق باربي بوده است و هميشه سعي ميکرد اندامي شبيه او داشته باشد.... / pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------