نگاه به این صحنه قلب را نگه می دارد!



اخبار گوناگون - نگاه به این صحنه قلب را نگه می دارد!

اکثر حیوانات وحشی در همه جای جهان به صورت عادی از جاهایی که برای انسان ها غیر قابل عبور است به راحتی عبور می کنند. برای مثال، هنگام بازدید از سد دز، اگر به دیواره های عمودی روبرو نگاه کنید، حیوانات وحشی ای می بینید که دارند از آن بالا می روند و ممکن است اگر کسی خود را به جای آنها بگذارد، تپش قلبش بسیار تند شود و تا مرز ایستادن برود؛ اما اگر در کنار خود مردی گهنسال ببیند و حال خود را برای او بازگوید، پیرمرد به او بخندد. زیرا....

 خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

نگاه به این صحنه قلب را نگه می دارد!تماشای ویدیو بالا رفتن توله خرسی از دیواره صاف کوه، کاربران شبکه های اینترنتی را به شگفتی واداشته است.در حالی که توله خرسی سیاه و سفید در ریو گراند پشت سر مادرش در حرکت بود، تماشاگرانش جرأت تماشای راه رفتن او را نداشتند؛ زیرا او از کوه صاف بالا می رفت.


 اکثر حیوانات وحشی در همه جای جهان به صورت عادی از جاهایی که برای انسان ها غیر قابل عبور است به راحتی عبور می کنند. برای مثال، هنگام بازدید از سد دز، اگر به دیواره های عمودی روبرو نگاه کنید، حیوانات وحشی ای می بینید که دارند از آن بالا می روند و ممکن است اگر کسی خود را به جای آنها بگذارد، تپش قلبش بسیار تند شود و تا مرز ایستادن برود؛ اما اگر در کنار خود مردی گهنسال ببیند و حال خود را برای او بازگوید، پیرمرد به او بخندد. زیرا مردان قدیمی بارها این صحنه ها را تماشا کرده اند و شاید خود هم از جاهای صعب العبور به راحتی عبور کرده باشند.


بنا بر این گزارش، به علت فاصله گرفتن زیاد انسان های امروزی از طبیعت و دیدن موجودات وحشی در قفس های شهری، تماشای راه رفتن طبیعی یک توله خرس از دیواره یک کوه قلب آنها را از کار باز می دارد.

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

خرس,اخبار,اخبار گوناگون

 

اخبار گوناگون - روزگارنو

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------