لوکس‌ترین پروازهای First Class در دنیا (+ قیمت و تصاویر)



 اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

اخبار گوناگون - لوکس‌ترین پروازهای First Class در دنیا (+ قیمت و تصاویر)

برای پرواز در بخش First Class ایرلاین ها لوکس در سرتاسر دنیا باید به طور متوسط 8000 دلار هزینه بپردازید.

سفر کردن برای بسیاری از افراد لذت بخش است.اگر قصد سفر هوایی داشته باشید حتما با محیط ناخوشایند فرودگاه ها آشنا هستید.تأخیر در پروازها، گم شدن اثاثیه، نرسیدن به پرواز و سر و کله زدن با افراد در این مکان‌ها می‌تواند بسیار خسته کننده باشد.
اما اگر فرصت این را داشته باشید که در بخش First class خطوط هوایی پرواز کنید قطعا خستگی و سختی سفر و مشکلات فرودگاه را فراموش خواهید کرد.برخی از ایرلاین ها تخصص خاصی در ارائه خدمات ویژه در بخش First class پروازهای خوددارند. تا بهترین تجربه یک سفر هوایی را برای مسافران خود به همراه داشته باشند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لوکس ترین پروازهای First class در ایرلاین های سرتاسر دنیا.


1. امریکن ایرلاین
1800 دلار
بخش فرست کلاس پروازهای امریکن ایرلاین دارای صندلی هایی است که قابلیت چرخش کامل دارند و بسیار برای برگزاری قرارهای کاری با همکاران در حین پرواز مناسب است. در زمان استراحت پشتی صندلی و قسمت زیر پا کاملا باز شده و یک تخت خواب راحت را شکل می دهند. هدفون های ضد صدا و دیگر تجهیزات دیگر برای رفاه مسافران نیز در این بخش در نظر گرفته شده است.

 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 

2. ایر ایندیا
2000 دلار
ایرایندیا یکی از ایرلاین های تازه تأسیس هند است. اما در بخش فرست کلاس چیزی از خدمات لوکس برای مسافران کم نمی گذارد. صندلی کاملا به صورت 180 درجه چرخش دارد و دسترسی به راهرو بسیار راحت است و تشک و روکش استفاده شده برای صندلی ها بسیار آرامش بخش است. منوی کاملی از انواع غذاهای گوشتی و گیاهی و حتی غذاهای محلی در اختیار مسافران قرار دارد.

 

 اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 

3. Korean Air
3300 دلار
سوئیت در نظر گرفته شده برای هر مسافر در بخش فرست کلاس تمام امکانات رفاهی ممکن از کنترل کامل بر روی صندلی و قابلیت ماساژ پشت گرفته تا طراحی خاص چوبی و صفحه نمایش ال سی دی شخصی برای نمایش محتوای رسانه ای را ارائه می دهد.

 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 

4. ایر کانادا
4000 دلار
بخش در نظر گرفته شده برای هر مسافر در پرواز فرست کلاس این ایرلاین پاد نام دارد که متشکل از صندلی راحت و تخت خواب با قابلیت ماساژ گردن و پشت است. صفحه نمایش تلویزیون شخصی به همراه میز کار بزرگ برای قرار گرفتن لپ تاب و یا صرف غذا در هر پاد قرار دارد.

 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 
5- British Airways
6400 دلار
این ایرلاین سعی داشته که تجربه کم استرس ترین سفر را برای مسافران فرست کلاس خود به همراه داشته باشد. صندلی های بزرگ که تبدیل به تخت می شوند فضای زیاد به همراه یک دست محصولات محافظت از پوست و منویی کامل از غذاهای مختلف بهترین تجربه پرواز را برای مسافران به همراه دارد.

 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 
6. All Nippon Airways
7500 دلار
محبوبیت پروازهای فرست کلاس با این ایرلاین به دلیل سرو غذای فوق العاده در آن است. غذاهای مختلف ژاپنی و بین المللی با تنوع زیاد توسط آشپزهای حرفه ای تهیه و هر زمان که مسافر درخواست کند در اختیارش قرار می گیرد. دو نوع صندلی متفاوت در بخش فرست کلاس در نظر گرفته شده که هر دو بسیار راحت و جادار هستند. در هر صندلی یک ال سی دی شخصی بزرگ به همراه تلفن برای تماس های بین المللی وجود دارد.

 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 
7. Air France
8100 دلار
بخش فرست کلاس ایر فرانس بهترین امکانات سرگرمی را در اختیار مسافران قرار می دهد. یک تلویزیون LCD بزرگ به همراه تعداد زیادی انتخاب نمایش فیلم و حتی بازیهای کامپیوتری برای کودکان، ماساژور در هر کدام از صندلی ها تعبیه شده. خدمه پرواز در هنگام ورود یک بسته کامل محصولات محافظت از پوست به همراه بسته خواب جهت استراحت را به مسافران می دهند.

 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 

8. امارات ایرلاین
21200 دلار
بخش فرست کلاس پروازهای امارات از لحاظ لوکس بودن چیزی از یک آپارتمان در محله ثروتمند پاریس کم ندارد! بخش در نظر گرفته برای مسافران توسط یک کرکره بسته شده و محیطی کاملا شخصی را ایجاد می کند. یک بوفه کوچک به همراه تلویزیون LCD بزرگ و منویی کامل از غذاهای مختلف برای هر مسافر در نظر گرفته شده است. مسافران در صورت تمایل می توانند لباس راحتی از خدمه پرواز دریافت کنند و یک دوش آب گرم نیز در حین پرواز داشته باشند.
 

اخبار,لوکس ترین پروازهای First class,اخبار گوناگون

 

اخبار گوناگون - بازار خبر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------