مهمترین مکان ها برای "گردشگری ترس" +عکس



بسیاری از مردم دنیا تجربه کردن ترس را بسیار دوست دارند و حتی حاضرند برای تجربه آن هزینه هم بپردازند. استفاده از جاذبه های پنهان این موضوع دستمایه جذب گردشگر در بعضی از نقاط دنیا شده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، جاذبه های گردشگری همانطور که از نامشان مشخص است توریست های زیادی را به خود جذب می کنند. ترس موضوعی است که ماهیتاً قابلیت جذب گردشگران بسیاری را دارد. این شما و این هم مکان هایی گردشگری برای ترسیدن.

مهمترین مکان ها برای گردشگری ترس

شکار مردان گرگ نما

شاید تا به حال فیلم هایی در مورد شکار موجودات عجیب دیده باشید اما ممکن است علاقه مند باشید تا قرارگرفتن در آن فضا ها را به صورت فردی تجربه کنید. جالب است بدانید در انگلستان و در نزدیکی شهر بیرمنگام جنگلی به صورت امنیتی ایجاد شده است که بازدید کنندگان قادرند به شکار انسان های گرگ نما بپردازند.

در این جنگل ابتدا به آنها آموزش های لازم برای زنده ماند در شرایط سخت داده می شود و سپس برای شکار انسان های گرگ نما وارد جنگل خواهند شد. شاید موجوداتی که در آنجا هستند واقعی نباشند اما بسیاری از افرادی که این جنگل را تجربه کرده اند می گویند یکی از ترسناکترین جنگل های دنیا است. این سرزمین گرگی هرساله افراد زیادی را به این منطقه جذب می کند.

مهمترین مکان ها برای گردشگری ترس

کشتی کویین مری

کشتی کویین مری یکی از مناطقی در آمریکا است که گفته می شود توسط ارواح بسیاری تسخیر شده است. این کشتی چند سال پیش به یک مرکز گردشگری تبدیل شد و در همان روز اول بیش از نیمی از مردم کالیفرنیای جنوبی برای بازدید از آن صف کشیدند. این روزها نیز بسیاری از مردم دنیا برای سر زدن به 12 دک و همچنین نزدیک به 7 معمای ترسناک این کشتی راهی آن می شوند.

مهمترین مکان ها برای گردشگری ترس

هتل بیت

یکی دیگر از مکان های بسیار ترسناک دنیا که به هتل بیت معروف شده در فیلادلفیا قرار دارد. در این هتل از تمامی تکنولوژی های روز برای ترساندن بازدید کنندگان استفاده شده است و از نظر بسیاری از منتقدان این مکان میتواند در زمره بهترین خانه های روحی دنیا قرار بگیرد. نکته اصلی در مورد این هتل واقعیت بسیار زیادی است که در جزئیات آن رعایت شده است. تا به حال کسی نبوده است که وارد این هتل بشود و در حالی که به خود می لرزد از آن بیرون نیامده باشد.

مهمترین مکان ها برای گردشگری ترس

موزه استخوان

در زیر خیابان های پاریس موزه ای وجود دارد که با دیگر جاذبه های گردشگری دنیا متفاوت است . استخوان‌ها‌ و اسکلت‌ها‌ی بسته بندی شده مثل اجناس داخل یک انبار در دو ضلع یک راهرو قرار گرفته‌اند. هوای اینجا خشک است و به همین دلیل میزان فساد و پوسیدگی در اینجا بسیار ناچیز است. همچنین نوشته‌ها‌یی به چشم می‌خورد که به طور کلی شامل تاریخ انقلاب فرانسه، افول دوران پادشاهی و اشراف‌زادگان است. این مکان حدود 187 کیلومتر از بخش زیرین کل شهر را دربرگرفته است و اما بخش ناچیزی از آن برای عموم قابل بازدید است.

مهمترین مکان ها برای گردشگری ترس

فروشگاه زامبی ها

این فروشگاه در شهر ردینگ و در کشور انگلستان قرار دارد و هرساله افراد زیادی برای بازدید به آن مراجعه می کنند. در این فروشگاه هیچ الکتریسیته ای وجود ندارد و شما هر آن ممکن است به وسیله زامبی ها مورد تعقیب قرار بگیرید. از آنجایی که شما باید خودتان راه خروج را پیدا کنید و چراغی نیز وجود ندارد باید از مشعل استفاده کنید اما زامبی ها با دیدن نور حتما به شما حمله می کنند. شما باید با حل کردن معماهای مختلف و همچنین با استفاده از تناسب اندام از این فروشگاه خارج شوید./باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------