عجیب‌ترین مرد جهانگرد +عکس



عجیب‌ترین مرد جهانگرد +عکس
یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور دنیا را آغاز کرده است. او در تمام دنیا به دنبال افرادی می گردد که دقیقا در روز تولد خودش به دنیا آمده اند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، جهانگردان افرادی هستند که به منظور بازدید از مناظر طبیعی یا آثار باستانی راهی سفری طولانی به کشورهای مختلف دنیا می شوند آن ها معمولا در طول سفر خود سعی می کنند تا حدامکان از همه مناطق بازدید کنند و وقتشان را به بطالت نمی گذارند اما افرادی نیز به دلایل عجیبی این سفر را آغاز می کنند.

یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور دنیا را آغاز کرده است که شاید خیلی ها را با خود همراه کند. او در تمام دنیا به دنبال افرادی می گردد که دقیقا در روز تولد خودش به دنیا آمده اند.

تصاویر عجیب ترین مرد جهانگرد , عجیب ترین جهانگرد
"ریچارد دیویس"  که در روز اول دسامبر سال 1974(25اذر 1353) به دنیا آمده است به دنبال دوقلوهای تاریخی خود است. او قصد دارد تا حد امکان این افراد را ملاقات کند سپس خاطرات ان ها را وارد کتابش کند.

ریچارد از روز اولی که این سفر را آغاز کرده است افراد جالبی را ملاقات کرد که از میان ان ها یک بازیگر در امریکا، یک قهرمان بدنسازی در هلند و یک شهردار در ایتالیا را بیشتر از دیگران دوست دارد.

به گفته دیویس این کتاب نه تنها خاطرات را جمع میکند بلکه به عنوان یک تحقیق برای آن است که نشان دهد افرادی که در یک روز به دنیا آمده اند چه مقدار می توانند شبیه به هم باشند..... /  yjc.ir

تصاویر عجیب ترین مرد جهانگرد , عجیب ترین جهانگرد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------