عمارت‌های میلیاردی‌ در اختیار بی‌خانمان‌ها +تصاویر



یک تاجر نیکوکار اهل تگزاس پس از طوفان اخیر در این ایالت، دو واحد از عمارت های خود را برای سکونت موقت در اختیار قربانیان این حادثه قرار داده است.

یک تاجر نیکوکار اهل تگزاس پس از طوفان اخیر در این ایالت، دو واحد از عمارت های خود را برای سکونت موقت در اختیار قربانیان این حادثه قرار داده است. رون استورجِن به خانواده های آسیب‌دیده گفت تا سه ماه آینده فقط در ازای پرداخت ماهی یک دلار می‌توانند در عمارت های او زندگی کنند. ظاهراً این دو خانه که به‌تازگی برای فروش گذاشته‌شده و فاقد مبلمان‌اند، 3.5 میلیون دلار قیمت دارند. 

اخبار,اخبار گوناگون,عمارت‌های میلیاردی‌

 زمان وقوع طوفان‌ها شدید اخیر در تگزاس، استورجِن در حال گذراندن تعطیلات خود در جامائیکا بود و پس از بازگشت تصمیم گرفت از این دو عمارت به‌درستی استفاده کند؛ بنابراین در صفحه‌ی فیس‌بوکش نوشت: آیا کسی دوست یا آشنایی دارد که خانه خود را در گارلند یا هر جای دیگر ازدست‌داده و نیاز به یک سکونتگاه داشته باشند؟ من خانه‌ای به مساحت 10000 فوت مربع در کالویل دارم که (برای فروش گذاشته‌شده و خالی است) و می‌خواهم آن را به مدت 3 ماه به فردی نیازمند اجاره بدهم. فضا برای خودروها اضافه وجود دارد و هزینه‌ای هم ندارد. این خانه آن‌قدر بزرگ است که دو خانواده می‌توانند در آن زندگی کنند. پارکینگ خانه با ظرفیت 10 خودرو هم جای مناسبی برای نگه‌داشتن وسایل مختلف است.

این پست 10000 بار به اشتراک گذاشته شد و هزاران نفر درخواست اجاره‌ی این خانه‌ی 1.9 میلیون دلاری را اعلام کردند. به همین دلیل رون خانه‌ی دوم که 1.6 میلیون دلار قیمت دارد، به این برنامه خیرخواهانه‌اش اضافه کرد.

اخبار,اخبار گوناگون,عمارت‌های میلیاردی‌

رون درباره این اقدام خود می‌گوید: داشتم به آن دو خانه‌ی بزرگم فکر می‌کردم. ما آن‌ها را برای فروش گذاشته بودیم و اصلاً عاقلانه به نظر نمی‌رسید در شرایطی که کسی مشخصاً محتاج نیازمند آن‌ها بود، خانه‌ها خالی بمانند.

ناگفته نماند استورجن که در صنعت بازیافت خودکار زباله فعالیت دارد، در زمان مرگ پدرش طعم بی‌خانمانی را چشیده بود. او کسب‌وکار خود را پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در سال 1978 آغاز کرد و درنهایت توانست ثروتی بالغ‌بر 75 میلیون دلار جمع‌آوری کند.

اخبار,اخبار گوناگون,عمارت‌های میلیاردی‌

 
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------