دختری که با پوستر فیلم ازدواج کرد +عکس



اخبارگوناگون - دختری که با پوستر فیلم ازدواج کرد +عکس

لارن 25 ساله که علاقه خاصی به شخصیت اصلی سری فیلم های "گرگ و میش" داشت حالا با یک پوستر از این فیلم ازدواج کرده است. او یک تصویر برش خورده از شخصیت این فیلم که توسط "رابرت پتیسون" بازی می شود بریده و به عنوان همسر مورد علاقه اش از آن یاد می کند.

عده از جوانان هستند که با تماشای یک فیلم علاقه خاصی به شخصیت های اصلی آن فیلم پیدا می کنند و دیوار اتاقشان را مملو از پوسترهای او می کنند اما "لارن ادکینس" یک مرحله از این علاقه بالاتر رفته و دست به کاری عجیب زده است.

این دختر 25 ساله که علاقه خاصی به شخصیت اصلی سری فیلم های "گرگ و میش" داشت حالا با یک پوستر از این فیلم ازدواج کرده است. او یک تصویر برش خورده از شخصیت این فیلم که توسط "رابرت پتیسون" بازی می شود بریده و به عنوان همسر مورد علاقه اش از آن یاد می کند.

اخبار,اخبارگوناگون,ازدواج عجیب

این دختر جوان در لاس وگاس زندگی می کند و حالا به عنوان یک پدیده عجیب در این شهر شناخته می شود. او با همسر مقوایی اش به رستوران می رود و با او در پارک قدم می زند و حتی برای  گرفتن عکس هم در نقاط مختلف توقف می کند.

او می گوید که هیچ پسری از نظر من شخصیت کاملی نداشت و نمی توانستم با او زندگی کنم اما زمانی که پوستر مقوایی شخصیت محبوبم را دیدم احساس کردم هیچ فردی از او کامل تر نخواهد بود.

اخبار,اخبارگوناگون,ازدواج عجیب

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------