زایمان ساقدوش در مراسم عروسی خواهر!+عکس



اخبار گوناگون - زایمان ساقدوش در مراسم عروسی خواهر!+عکس

خیلی از خانم ها دوست دارند روز عروسی به عنوان ساقدوش عروس خانم ایفای وظیفه نمایند.همه برنامه های روزانه خود را تنظیم و خود را برای یک جشن باشکوه آماده می نمایند.

اما بدوش کشیدن نقش کمکار عروس اینقدر مهم نیست که حتی فرد بخواهد از بهترین فرد زندگی خود بگذرد.خانم لوسی 29 ساله مثل خیلی از خانم ها دوست داشت نقش ساقدوشی عروسی خانم "اما"را با شکوه هر چه تمام برگزار نماید.او علیرغم داشتن سختی ها و فشارهای زیاد دوست نداشت این مراسم را از دست بدهد.

 

خانم لوسی روزهای اخر بارداری خود را سپری می نمود.اما او غرق در مراسم شده بود حتی با ان همه اذیت رفت و در کنار عروس خانم ایستاد تا عکس یادگاری بگیرد.هنگامی که قرار بود عروس خانم به میهمانان خوش امد بگوید خانم لوسی درد شدیدی او را فرا گرفت و فورا عازم بیمارستان شد و بچه اش به نام "ایزی"را بدنیا اورد.

 

اخبار , اخبار گوناگون , مراسم عروسی

 

خانم لوسی می گوید خیلی دوست داشتم خودم کنار خواهرم اما بودم اما درد زایمان مانع شد.همه می دانستیم که در همین چند روز زایمان می کنم اما نه به این زودی که حتی نتوانم ساقدوش بودن خواهرم را به انجام رسانم.

 

لوسی اهل برادفورد می افزاید اتفاق زایمان من در مراسم عروسی خواهرم جوکی شده سر زبان خانواده و فامیل اما هر چه بود مراسم به خوبی پایان یافته بود.
اخبار گوناگون - دیلی خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------