میکرو باس هوشمند سوزوکی + تصاویر



شرکت خودروسازی سوزوکی به زودی میکروباس خود را که شبیه اتوبوس خیلی کوچک است را رونمایی میکند.

نمایشگاه خودرو 2015 توکیو در ماه آینده میلادی برگزار می شود و خودروسازانی همچون هیوندا، هوندا و سوزوکی و ... در حال آماده کردن خودروهای خود برای نمایش بازدیدکنندگان هستند.

 

یکی از این خودرو سازان شرکت سوزوکی است که یک میکرو باس کوچک را ارائه می کند و گفته می شود جزء برترین های این نمایشگاه خواهد بود.

 

اخبار , اخبار گوناگون, میکرو باس هوشمند سوزوکی

 

این میکرو باس به دلیل دماغه ی کوچکآن و همچنین طرح رنگ سفید و قرمزش مشکل بتوان تفاوت آن را با مدل مفهومی 2011 VW Bulli Conceptتشخیص داد.

 

در نگاه اول میکروباس Air Triserکمی عجیب به نظر میرسد و سوزوکی هم آن را در ردیف مینی ون های کوچک و جمع و جور قرار داده است. طراحی آن به شکلی است که یک فضای راحت، انعطاف پذیر، کوپه خصوصی را در داخل یک مجموعه ای از ابعاد و اندازه های کوچک به وجود آورده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون, میکرو باس هوشمند سوزوکی

 

مسافران می توانند زمانی که این خودرو پارک شده است، صندلی های عقب را به شکلی چرخانده و روبروی یکدیگر قرار گیرند و در حالتی آرامش بخش و به شکل U حالت سالنی قرار دهند. در این حالت سرنشینان می توانند روی یک صفحه نمایش تعبیه شده در آن کارهای کامپیوتری خود را انجام دهند.

 

میکرو باس Air Triser به زودی به ناوگان حمل و نقل ژاپن خواهد پیوست. در طراحی این میکروباس جایگاه نشستن مسافران که از آن به Mighty Deck یا عرشه توانا تعبیر می شود جالب ترین بخش آن می باشد و از فضاهای باز شهری الهام گرفته شده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون, میکرو باس هوشمند سوزوکی

 

ویژگی هایی همچون کابین جمع و جور و انعطاف پذیر مفهوم «مردم آزاد در بین موقعیت های متضاد و باورهایشان حرکت میکنند» را مانند مفاهیم شهرنشینی/ طبیعت گردی و کار/ اوقات فراغت تداعی میکند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------