کشاورزی که با دست خالی زیردریایی ساخت +عکس



اخبار گوناگون - کشاورزی که با دست خالی زیردریایی ساخت +عکس

«تان یونگ» کشاورز چینی است که از کودکی عاشق مستندهای حیات وحش بود و دوست داشت روزی با زیردریایی به اعماق دریاها سفر کند. این مرد 44 ساله چند ماه پیش تصمیم گرفت برای رسیدن به آرزوی دیرینه اش خودش دست به کار شده و زیردریایی مخصوصش را بسازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گاهی اوقات ماجراجویی و کشف رازهای طبیعت نیازمند وسایلی می شود که به راحتی به دست نمی آیند. از طرفی به راحتی نمی توان از علایق و آرزوهایی که یک عمر همراه انسان بوده است به راحتی گذشت و اینجاست که خلاقیت وارد کار می شود.

«تان یونگ» کشاورز چینی است که از کودکی عاشق مستندهای حیات وحش بود و دوست داشت روزی با زیردریایی به اعماق دریاها سفر کند و ماهی های زیبا و دنیای بی نظیر زیر اب را از نزدیک لمس کند اما هیچگاه توانایی پرداخت هزینه این کار را نداشت.

اخبار,اخبار گوناگون , ساخت زیردریایی

 
این مرد 44 ساله چند ماه پیش تصمیم گرفت برای رسیدن به آرزوی دیرینه اش خودش دست به کار شده و زیردریایی مخصوصش را بسازد. او آهن قراضه های مختلف و زباله های آهنی را جمع کرد و پس از 5 ماه تلاش توانست زیردریایی خودش را بسازد.

این مرد هیچ دانش فنی و علمی برای ساخت این زیردریای نداشت و تنها با استفاده از عکس های مختلف و پرس و جو این وسیله را بسازد. دو ماه پیش یک آزمایش شکست خورده داشت ولی با انجام تغییرات مختلف درون دستگاه حالا زیردریایی دارد که تا عمق 10 متری راحت می رود.

 

اخبار,اخبار گوناگون , ساخت زیردریایی

 

اخبار,اخبار گوناگون , ساخت زیردریایی

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------