زوج چینی نوزاد خود را برای خرید آی فون فروختند!



قاچاق انسان ,خرید آی فون

ادامه رفتارهای عجیب آی فونی‌ها/زوج چینی نوزاد خود را برای خرید آی فون فروختند!

یک زوج جوان و بیکار که نوزاد دختر خود را فروخته و بخشی از پول آن را صرف خرید یک آی فون و برخی اقلام گرانقیمت کرده اند با اتهام جنایی رو به رو هستند.

 دادستانهای شانگهای پرونده ای را برای قاچاق انسان علیه زوجی که از آنها با عنوان "زنگ" و "تنگ" نام برده شده مطرح کرد، این زوج سومین فرزند خود را از طریق آگهی های اینترنتی به فروش گذاشتند.

این زوج در ماه ژوئن امسال آگهی های آنلاینی را برای فروش فرزند خود در اینترنت قرار داده بودند. براساس این آگهی ها آنها فرزند متولد نشده خود را در ازای دریافت 50 هزار یوان ( 8200 دلار) به فروش گذاشته بودند.

آنها پس از انجام زایمان در خانه که برای سرپوش گذاشتن روی این جرم انجام شد، فرزند دختر خود را تحویل داده و مبلغ را در حساب بانکی خود دریافت کردند.

بازرسان دریافتند که مادر از این پول برای خرید یک آی فون، کفشهای گرانقیمت ورزشی و سایر اقلام گرانقیمت استفاده کرده است.

آنها اظهار داشتند که این اقدام آنها در حقیقت به نفع کودک بود چرا که آنها پیش از آن دو فرزند دیگر داشتند و استطاعت نگهداری از فرزند سوم را نداشتند.

روزنامه های چینی به نقل از یکی از آنها نوشته است: دورکردن کودک برای کسب منافع مادی نبود برای تضمین آینده کودک بود.

این درحالی است که داستانها اظهار داشتند سابقه بانکی این زوج به خوبی نشان می دهد که آنها یک دسیسه شیطانی در این رابطه چیده بودند تا از فروش کودک سود بدست آورند.

سال گذشته هفت نفر در استان هونان چین برای خرید یک کلیه از یک پسر 17 ساله که پول فروش کلیه خود را صرف خرید آی فون و آی پد کرده بود دستگیر شدند./مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------