ترسناک ترین سوت دنیا +عکس



اخبار گوناگون - ترسناک ترین سوت دنیا +عکس

یکی از وسایل به جا مانده از قوم آزتک "ترسناک ترین سوت دنیا" است. این سوت به شکل جمجمه انسان از مواد مختلف تراشیده می شده و شکل و شمایل خاصش باعث تولید صدایی بسیاری ترسناک می شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قوم آزتک یکی از مرموز ترین اقوامی بوده اند که در گذشته روی این کره خاکی می زیستند. آن ها مراسم های خاص داشتند و بناها و وسایل باقی مانده از زمان این قوم رمز و راز زندگی آن ها را دو چندان کرده است.

یکی از وسایل به جا مانده از این قوم "ترسناک ترین سوت دنیا" است. این سوت به شک جمجمه انسان از مواد مختلف تراشیده می شده و شکل و شمایل خاصش باعث تولید صدایی بسیاری ترسناک می شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون , ترسناک ترین سوت دنیا


آنچه در مورد این سوت ترسناک گفته می شود اینگونه است که صدای آن، صدای هزاران مرده است که زنده به گور شده و در دل خاک فریاد می کشند. این صدا نزدیک به صدای افرادی است که گریه می کنند و زرج می کشند از شکنجه های سخت.

اولین سوت نزدیک به 20 سال پیش و در نزدیکی محل زندگی آزتک ها کشف شد و از آن زمان تا به حال چند مدل دیگر نیز کشف شده است. طبق گفته باستان شناس ها مردم گذشته به صورت دسته جمعی از این سوت استفاده می کردند تا صدای آن مهیب باشد و دشمنان را بترساند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------