رکورد بلعیدن ۱۶۰ تخم پرنده در کمتر از ۴۰ دقیقه (+عکس)



اخبار گوناگون - رکورد بلعیدن ۱۶۰ تخم پرنده در کمتر از ۴۰ دقیقه (+عکس)

بلعیدن ۱۵۰ عدد تخم بلدرچین و ۱۰ عدد تخم مرغ در کمتر از ۴۰ دقیقه. این رکوردی است که پن یی‌ژونگ از چین، ملقب به "سلطان بزرگ‌معده" بار دیگر از آن خود کرده است. این رکوردشکنی در اصل حرکتی تبلیغاتی برای یک رستوران بوده است.

به گزارش دویچه وله، شاید اولین واکنش بیشتر کسانی که این خبر را می‌شنوند مشابه باشد: واقعا چرا باید یک انسان عاقل داوطلبانه ۱۶۰ تخم مرغ و بلدرچین را یکجا فرو ببلعد؟ آن‌هم تنها در عرض ۳۷ دقیقه؟

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رکورد تخم مرغ خوردن

 
پن یی‌ژونگ، کسی که این رکورد را حالا فاتحانه در اختیار خود دارد، پیشاپیش احتمال طرح این پرسش را می‌داده است. او اعلام کرده است که این رکوردشکنی در اصل حرکتی تبلیغاتی برای یک رستوران در استان هونان چین بوده است. به گفته این مرد چینی، واژه "کریسمس" در زبان چینی در خود نشانی دارد که به واژه تخم مرغ دلالت می‌کند. از همین رو نیز پن یی‌ژونگ با خود فکر کرده، یک روز مانده به کریسمس بهترین موقع برای خوردن تخم مرغ است.
 
به گفته وی، تازه یک روز پس از این رکورد شکنی، او توانسته از شر مزه تخم‌مرغ‌ها خلاص شود. برای خلاصی از این طعم هم او تمام مدت بستنی و گوشت سرخ شده خورده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رکورد تخم مرغ خوردن

 
این اولین بار نیست که پن یی‌ژونگ چنین رکوردی را از خود به جای می‌گذارد. او یک بار ۱۴۷ کوفته و یک بار دیگر ۴۰ پرس رشته فرنگی را در عرض ۱۵ دقیقه بلعید.
 
اغلب رستوران‌هایی که به دنبال شهرت و انداختن نام خود بر سر زبان‌ها هستند، پن یی‌ژونگ را برای چنین رکوردشکنی‌هایی استخدام می‌کنند. او همچنین در تمام مسابقه‌های خوردن غذا در سراسر کشور شرکت می‌کند تا از لقب‌اش، "سلطان بزرگ‌معده"، دفاع کند. 

اخبار گوناگون - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------