عجیب ترین تئاتر خیابانی +عکس



اخبار گوناگون - عجیب ترین تئاتر خیابانی +عکس

در سال 2010 یک گروه تئاتر موزیکال در بارسلونا یکی از عجیب ترین روش های برگزاری تئاتر خیابانی را به نمایش گذاشت. آن ها نمایش موزیکال خود را "کنسرت دوار" گذاشتند زیرا تمام نوازنده ها درون یک چرخ بسیار بزرگ بودند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، حتما با تئاترهای خیابانی آشنا هستید و می دانید که استعدادهای بسیاری از همین تئاترهای خیابانی به اوج شهرت می رسند. افرادی که کمی خلاقیت را چاشنی کار کنند می توانند به سرعت جای خود را در دنیای هنر به اثبات برسانند.

در سال 2010 یکی گروه تئاتر موزیکال در بارسلونا یکی از عجیب ترین روش های برگزاری تئاتر خیابانی را به نمایش گذاشت. آن ها نمایش موزیکال خود را "کنسرت دوار" گذاشتند زیرا تمام نوازنده ها درون یک چرخ بسیار بزرگ بودند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,عجیب ترین تئاتر خیابانی

 
آن ها یک وسیله جدید ساختند که می توانست 5 نفر را با خود حمل کند. این وسیله یک چرخ بزرگ به ارتفاع 4 متر و به پهنای 15 سانتی متر است. سه نفر از نوازنده ها درون چرخ کار خود را اجرا می کنند و دو نفر نیز مسئول انجام حرکات نمایشی و پدال زدن برای این چرخ بزرگ هستند.

این گروه در حال حاضر 4 سال است که طرفدارانشان را سرگرم می کنند و با استفاده از همین چرخ درآمد زندگی خود را بدست می آورند. در این گروه یک نوانده ساکسیفون، درام و گیتار حضور دارند و پایه کارشان آهنگ های کلاسیک است.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------