عجیب‌ترین خودروهای جهان/ تصاویر



خودروهای اسپرت معمولآ با ظاهری جذاب و چشمگیر ساخته می‌شوند و هدف اصلی آن‌ها جلب نظر افراد علاقه‌مند به اتومبیل‌های زیبا و جذاب است. با این حال شرکت‌هایی هم هستند که گاه با تولید محصولاتی نه چندان جذاب باعث تعجب علاقه مندان می‌شوند.

با اینکه خودروهای زیبای زیادی هر سال در حال ورود به بازار هستند اما گاه خودروهای زشتی نیز تولید می شوند که باعث تعجب همه می شوند.بعضی مواقع این محصولات به علت ظاهر عجیبشان توانستند به موفقیت بسیاری دست یابند و طرفداران بسیاری هم پیدا کنند. تعدادی از این اتومبیل ها هم با اینکه از نظر ظاهری جذابیت چندانی ندارند اما از نظر فنی محصولاتی قدرتمند شناخته می شوند. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از خودروهایی که با ظاهر بسیار عجیب و غیر عادی وارد بازار شده اند.

Jetstream SC250

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت


خودرویی که از نظر ظاهری بیشتر شبیه یک ماشین کارتینگ است تا یک اتومبیل اما از نظر فنی می تواند به راحتی با بسیاری از محصولات گران قیمت تر بازار رقابت کند.

Lister Storm

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت


محصولی که در زمان ورود به بازار سعی کرد تا با ایجاد تغییراتی در طراحی‌های استاندارد طرفداران آینده نگر را جذب خود کند. با این حال ایرادات طراحی در قسمت هایی از بدنه آن باعث شد تا افراد بسیاری هم که ظاهر آن را پسندیدند از آن دوری کنند.

Mitsuoka Himik

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
محصولی که از نظر ظاهری همانند خودروهای قدیمی اروپایی و آمریکایی است اما در واقع محصولی است که به تقلید از طراحی این خودروها در ژاپن ساخته شده است.

Salica GT

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
شرکتی که سعی کرده است تا بدنه خودرویش را به گونه ای همانند یک اسباب بازی طراحی کند احتملآ هیچ چیز از خودروهای لوکس نمی‌داند. این محصول به گونه ای طراحی‌شده است که بدنه آن خریدار را به یاد محصولات لگو می‌اندازد.

Studebaker Avanti

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ماشین رنگ آن است. رنگ خودرو می‌تواند توجهات بسیاری را جلب خود کند و یک رنگ بد هم می تواند اتومبیلی با طراحی مناسب را زشت نشان دهد. حال این محصول علاوه بر اینکه از طراحی نه چندان زیبایی برخوردار است از رنگ بسیار ساده و بدون جذابیتی استفاده کرده است.

Plymouth Prowler

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
محصولی که سعی کرده است ترکیبی از خودروهای قدیمی و جدید را ارائه دهد و به همین خاطر نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود به خوبی دست یابد. این اتومبیل با وجود این که قدرت بسیار بالایی دارد اما به علت ظاهر عجیبش طرفداران بسیاری ندارد.

Blast Automotive Blast

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
شاید افرادی که صدها هزار دلار پول برای یک خودرو خرج می‌کنند چندان جذب محصولی به ظاهر یک جعبه نشوند، به همین دلیل معلوم نیست که سازنده این اتومبیل در هنگام تولید آن دقیقآ چه طرحی را در نظر داشته است.

DeLorean DMC-12

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
یکی از اولین خودروهایی که سعی کرد ظاهری آینده نگرانه را ارائه دهد و تقریباً تا حدودی نیز در این راه موفق شد. این اتومبیل در فیلم‌های معروف "بازگشت به آینده" به عنوان ماشین زمان مورد استفاده قرار گرفت و توانست به دلیل محبوبیت این فیلم‌ها جای خود را در تاریخ حفظ کند.

Mosler Raptor

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
طراحان خودرو معمول سعی می‌کنند تا محصولی را طراحی کنند که با بدنه‌ای خاص و ویژه چشم‌گیر و منحصر به فرد باشد. اما طراحان این خودرو به نظر می رسد که با ساخت وسیله ای جعبه مانند سعی کرده اند خودرویشان را منحصر به فرد جلوه دهند.

IFR Automotive Aspid

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خودروهای اسپرت

 
خودرویی که بیشتر همانند ماشین انحصاری شخصیت های منفی فیلم‌های هالیوودی است تا یک اتومبیل واقعی. این محصول با طراحی عجیب خود از نظر قدرت و سرعت بسیار توانمند است و می‌تواند به‌راحتی با بسیاری سوپر اسپرت‌های معمولی رقابت کند.

 

اخبار گوناگون - بازار خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------