مردی که غارهای شگفت انگیز می سازد +عکس



اخبار گوناگون - مردی که غارهای شگفت انگیز می سازد +عکس

غارها از گذشته محلی برای حضور انسان ها بوده است و ارتباط خاصی میان آدم ها و غار وجود دارد. تحقیقات بسیاری به عنوان روانشناختی انجام شده است که این موضوع را ثابت می کند.

در ابتدای تاریخ غار محلی برای زندگی انسان ها بود و سپس انسان ها زندگی روی زمین را آغاز کردند و غار به محل خلوت ها تبدیل شد. انسان ها در طول تاریخ ارتبلط خود را باغار حفظ کردند و توانستند به جایگاهی برسند که غار را در سلطه خود دارند و شاید از آن درآمدزایی عم بکنند

"راو پائولته" مردی است که یکی از عجیب ترین سرگرمی ها را در دنیا برای خودش انتخاب کرده است و روزانه مشغول غار کندن است. این مرد به عنوان فردی شناخته می شود که غارهای شگفت انگیز را خلق می کند.

 

اخبار,اخبارگوناگون,غارهای شگفت انگیز

 
تنها وسیله ای که "پائولته" از آن استفاده می کند تیشه است و این هنر اوست که غارهای شگفت انگیز را به وجود می آورد. این مرد که پیش از یک پستچی، کشاورز و افسر نیروی دریایی آمریکا بوده است این روزها تنها مشغول کندن غار در نیو مکزیکو است.

این مرد 67 ساله برای اولین بار در سال 1985 و بر اثر اتفاقی ساده به این کار علاقمند شد. او سپس یک غار کوچک تراشید اما همین غار کوچک به قدری زیبا برد که میلیون ها توریست را به خود جذب کرد. همین باعث شد تا او کار خود را جدی بگیرد.

این مرد هم اکنون مشغول به کندن یک غار عظیم است که می تواند میلیون ها نفر را به خود جذب کند. این غار چشم اندازی 10 ساله برای پایان یافتن دارد و حالا تنها سه سال از آن گذشته است.

 

اخبار,اخبارگوناگون,غارهای شگفت انگیز

 

اخبار,اخبارگوناگون,غارهای شگفت انگیز

 

اخبار,اخبارگوناگون,غارهای شگفت انگیز

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------