رکورد داران وزن کم کردن را بشناسید +تصاویر



رژیم گرفتن یکی از سخت‌ترین کارهایی است که اغلب افراد در زندگی‌شان انجام می‌دهند.

بسیاری از افراد علاقه افراطی‌ای به غذا دارند که کنترل کردن میران مصرفی‌شان برایشان مانند کابوسی است که از آن رهایی نمی‌یابند. از نظر این افراد، خوشبخت کسی است که تمایل چندان زیادی نسبت به غذا نشان نمی‌دهد.

با وجود اینکه رژیم‌های زیادی وجود دارد که افراد خیلی از آن‌ها را امتحان می‌کنند؛ ممکن است بسیاری از افراد به وزن و تناسب ایده آلی که می‌خواهند نرسند درصورتی که افرادی هم هستند که با اجرا کردن همان رژیم غذایی به وزن مطلوب‌شان می‌رسند.

یکی از نتایج منطقی که به ذهن می‌رسد این است که آسان‌ترین کار پیدا کردن یک رژیم است و سخت‌ترین آن اجرای موبه موی آن است. کسانی که یک رژیم را خیلی خوب اجرا می‌کنند، نتایجی مانند آنچه خواهید دید حاصل می‌شود.

1. کودی برگس: او وقتی 14 ساله بود به خاطر مسائل ایمنی اجازه نیافت تا سوار چرخ‌وفلک شود. وقتی هم که قصد سفر هوایی داشت مجبور شد برای اینکه بتواند کمربند ایمنی ببندد 2 بلیط کنار هم خریداری کند. برای اینکه از تمام این اوضاع خجالت آور رهایی یابد او شروع به ورزش کردن کرد تا اینکه به این شکل درآمد.

 

اخبار گوناگون,خبرهای گوناگون,کم کردن وزن

 
2. بن کارستنز: او در کودکی در مزرعه کار می‌کرد اما وقتی به شهر آمد به فست فود روی آورد و اینچنین 420 پوند وزنش شد. اما وقتی که کارش را در شهر از دست داد ترجیح داد تغییری ایجاد کرده و وزنش را کم کند. او فست فود را کنار گذاشت و با ورزش منظم توانست 220 پوند کم کند.

 

اخبار گوناگون,خبرهای گوناگون,کم کردن وزن


3. جاستین ویلابی: داستان جاستین باورنکردنی است. وقتی 16 ساله بود 799 پوند وزن داشت و در سال 2003 در حالی که در بیمارستانی در پنسیلوانیا بستری بود، پزشکان به او گفتند که به زودی خواهد مرد. اما او تنها کاری که می‌توانست انجام داد و آن بشین پاشو بود. او هر روز چندین بار این ورزش را انجام می‌داد تا اینکه متوجه شد می‌تواند راه برود. او دیگر به فست‌فود لب نزد و شروع کرد به راه رفتن و بعد دویدن تا اینکه 564 پوند وزن کم کرد.

 

اخبار گوناگون,خبرهای گوناگون,کم کردن وزن

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------