اقدام جالب یک نوجوان برای همدردی با بی خانمان ها +عکس



اخبار گوناگون - اقدام جالب یک نوجوان برای همدردی با بی خانمان ها +عکس

"رودی هومل" نوجوان 17 ساله ای است که راهکاری متفاوت را برای تجربه حال بی خانمان ها امتحان کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در تمام دنیا افرادی هستند که خانه و سرپناهی برای زندگی ندارند. آن ها شب را در خیابان می گذرانند و همیشه به دنبال نقطه ای می گردند تا کمی گرم تر از شب گذشته باشد و شاید هیچکس متوجه نشود این افراد چه حالی دارند.

"رودی هومل" نوجوان 17 ساله ای است که راهکاری متفاوت را برای تجربه حال بی خانمان ها امتحان کرده است. این نوجوان برای نشان دادن اهمیت این افراد و البته برای جذب توجه بیشتر نسبت به بی خانمان ها یک سال است که در خیابان می خوابد.

اخبار,اخبار گوناگون , همدردی با بی خانمان ها

 
او می گوید ابتدا قصد داشتم خودم را به گونه ای خاص محک بزنم و دوست داشتم شرایط سخت زندگی را تجربه کنم از این رو فکر تبدیل شدن به یک بی خانمان به ذهنم رسید. البته در این راه با مشورت سازمان های مختلف تصمیم گرفتیم برای بی خانمان ها پول های خیریه نیز جمع آوری کنیم.

این نوجوان ابتدا قصد داشت تنها تابستان را در خیابان بگذراند اما به مرور و با توجه به وخامت اوضاع بی خانمان ها تصمیم گرفت این زمان را طولانی تر کند و حالا یک سال است که تمام زندگی خود رابه خیابان منتقل کرده است.  او می گوید برخی شب های مینسوتا سرما به زیر 23 درجه سانتی گراد می رسد.

"رودی" قرار است تا اولین سرمای شدید امسال نیز بیرون از خانه زندگی کند و پس از آن به داخل باز خواهد گشت تا درسش را ادامه داده و فعالیت های خود در زمینه بی خانمان ها را به گونه ای دیگر آغاز کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون , همدردی با بی خانمان ها

 

اخبار,اخبار گوناگون , همدردی با بی خانمان ها

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------