متفاوت‌ترین سیسمونی‌های نوزادان در دنیا + تصاوير



اخبار گوناگون - متفاوت‌ترین سیسمونی‌های نوزادان در دنیا + تصاوير

در کشورهای مختلف دنیا رسوم‌های جالبی برای نوزادان وجود دارد که به عنوان سیسمونی در کنار سایر لوازم نوزاد در نظر گرفته می‌شوند.

 این آداب و رسوم جزئی از سيسموني است و برخي به جاي خريد كالا براي نوزاد خود تنها به انجام همين آداب و رسو اكتفا مي كنند و حتما باید انجام شود در غیر این صورت زندگی نوزاد به خطر می‌افتد.
 
1- وزن كشي و بستن بندناف در یک جعبه چوبی (ژاپن): در ژاپن هنگامی که یک کودک برای اولین بار موهایش را کوتاه می‌کند او را در کنار بندناف او نگهداری می‌کنید و به عقیده آن‌ها این کار تضمین ایجاد یک رابطه مثبت بین کودک و مادر است.

2-چرت زدن در فضای باز برای نوزادان (دانمارک و سوئد): اکثر پدر و مادرها از هوای سرد برای کودکانشان وحشت دارند این درمانی است که والدین برخی از مناطق دنیا بر این عقیده‌اند گشت و گذار نوزاد در اولین روزهای تولدش کمک می‌کند او بهتر بخوابد و غذا بخورد.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,سیسمونی‌ نوزاد

 
3- بسته‌بندی و حبس نوزاد: در فنلاند نوزادان پس از مرخصی از بیمارستان تا چند روز در جعبه‌ای بستری می‌شوند و با لباس‌ها و ملحفه خاصی پوشیده می‌شوند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,سیسمونی‌ نوزاد

 
4- لرزش نوزادان (مصر): در معاصر باستاني مصر مادر با پوشیدن لباس بلند و گشاد با کمک یک الک کودک را می‌لرزاند و به گردش در می‌آورد و به عقیده این مصری‌ها این کار باعث خارج شدن شیطان از بدن نوزاد می‌شود. 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------