ساعت‌های الماس‌نشان مخصوص ثروتمندان+قیمت و تصاویر



اخبار گوناگون - ساعت‌های الماس‌نشان مخصوص ثروتمندان+قیمت و تصاویر

آیا خیلی ثروتمند هستید؟ آیا شما هم نمی دانید با این همه پول در حساب بانکی خود چه کنید؟ پس بهتر است به این گزارش توجه کنید که در آن 10 ساعت الماس مخصوص شما را معرفی خواهیم کرد

 ساعت این روزها به وسیله ای لوکس تبدیل شده است و افراد بسیاری حاضر هستند تا مبلغ زیادی را برای یک ساعت زیبا هزینه کنند.

اما تا چه میزان؟ در جهان ساعت های مختلفی از مدل های چینی هزار تومانی تا ساعت های جواهری چند صد هزار دلاری تولید می شود و برای تمامی آن ها مشتری وجود دارد.

در این گزارش نگاهی داریم به 10 ساعت الماس گران قیمت.

ساعت Girard-Perregaux
قیمت : 500 هزار دلار
ساعتی که از بیش از یک هزار قطعه الماس زیبا و خوش تراش در آن استفاده شده است. این ساعت بدنه ای از طلا دارد که با الماس سفید تزیین شده است و از یک الماس صورتی بزرگ تر به عنوان تاج آن استفاده شده است.
 

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
رولکس جی ام تی مستر 2
قیمت: 500 هزار دلار
گران ترین ساعت رولکس جهان به زیبایی ساخته شده و همانند یک جواهر می درخشد. شیاد قیمت آن در نگاه اول بسیار زیاد باشد اما اگر به ساخت آن توجه کنید متوجه می شوید که این قیمت زیاد هم نامعقول نیست. بدنه این ساعت از طلای سفید 18 عیار ساخته شده است و تمامی آن با الماس تزیین شده است. این ساعت به شدت کم یاب است و تنها برای افراد خاصی ساخته شده، برد پیت و دیوید بکام هرکدام یکی از این ساعت ها را در اختیار دارند.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
ساعت کره دیسکوی پیاگت
قیمت: 540 هزار دلار
ساعتی که ساخت آن به دلیل شکل خاصش دشوار تر از سایر ساخت ها است، این ساعت به شکلی ساخته شده که همانند یک دستبند به زیبایی بر مچ شما قرار می گیرد و شما تنها زمانی که دقت کنید می توانید ساعت را مشاهده کنید. این ساعت به صورت کامل دست ساز است که باعث شده هر نسخه از آن با دیگری متفاوت باشد.

 

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
کارتیه ماسه، پلنگ مخفی
قیمت: 600 هزار دلار
با بدنه ای از طلای سفید و 633 الماس کوچک برای تزیین، این ساعت در نوع خود یکی از بهترین ها محسوب می شود، پلنگ الماسی داخل این ساعت به سیستم مکانیکی آن متصل است و در داخل ساعت حرکت می کند. اگر شما به طراحی های زیبا و خاص علاقه دارید، این ساعت برای شما ساخته شده است.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
شنل j12
قیمت: 700 هزار دلار
در این ساعت دقیقا 597 عدد الماس زیبا در بدنه الماس سفید به کار رفته است. در قسمت های از این ساعت از سرامیک ضد خش مشکی استفاده شده است. ساخت الماس های این ساعت 1400 ساعت زمان می برد و بیش از یک سال زمان برای ساخت این ساعت زمان لازم است.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
واچرون کنستانتین
قیمت: 800 هزار دلار
ساعت زیبایی که از هر چهت به آن نگاه کنید زیبایی را مشاهده می کنید. در ساخت این ساعت از 850 الماس با تراش بسیار دقیق استفاده شده است که وزن کامل آن ها 42 قیراط است. بند این ساعت نیز از پوست تمساح است که به زیبایی هرچه تمام تر این مدل ساعت کمک کرده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
بلانسپین توربیلان
قیمت: 1.8 میلیون دلار
ساخته شده از 480 الماس و با وزن مجموعا 58 قیراط این ساعت یکی از زیباترین و جالب ترین طراحی ها را دارد. الماس های استفاده شده همگی به شکل آجری چیده شده اند که ظاهری زیبا و منحصر به فرد به این ساعت داده اند. بند و بدنه آن نیز از طلای سفید 118 عیار ساخته شده است.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 
ساعت مخفی کارتیه با طراحی ققنوس
قیمت: 2.7 میلیون دلار
اگر به دنبال ساعتی تک با طراحی خاص و زیبا هستید و می توانید نزدیک به 3 میلیون دلار برای آن هزینه کنید این ساعت مخصوص شماست، طراحی شده بر اساس شکل پرنده افسانه ای ققنوس این ساعت فوق العاده زیبا از 3010 عدد الماس ساخته شده و در واقعیت یک دستبند است که در مرکز آن ساعتی زیبا قرار دارد.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان


ساعت معبد امپرادور از شرکت پیاگت
قیمت: 3.5 میلیون دلار
این دستبند که درپس از ساخت به سرعت به فروش رسید از بیش از هزار قطعه الماس ساخته شده است و در خود دو ساعت را به شکلی مخفی قرار داده است. طراحی این ساعت در نوع خود بسیار منحصر به فرد است و در حالت عادی ظاهر آن همانند یک دستبند بسیار زیبا است. تنها با کمی فشار بر سطح آن می توانید ساعت اول که خود نیز تماما اماس نشان است را مشاهده کنید و با فشار قسمت دوم به ساعتی دیگر می رسید که آن نیز با الماس هایی عالی ساخته شده است.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان


ساعت بیگ بنگ هابلوت
قیمت: 5 میلیون دلار
بر خلاف ساعت های دیگر که اول از همه سازندگان الماس ها را تهیه می کنند و سپس ساعت را بر اساس آن ها می سازند، این مدل در ابتدا به شکل کامل طراحی شده و سازندگان پس از آن به دنبال الماس های با شکل مورد نظر گشته اند. ساخت این ساعت حاصل کار 17 نفر در طول 5 سال است و محصول نهایی شامل 1282 الماس با وزن بیش از 100 قیراط است. از این ساعت زیبا و خاص تنها یک مورد ساخته شده و آن هم اکنون در اختیار خواننده معروف jay-z است.

اخبار,اخبار گوناگون , ساعت‌های الماس‌نشان

 اخبار گوناگون - بازارخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------