نقاشی های باورنکردنی روی شن +عکس



اخبار گوناگون - نقاشی های باورنکردنی روی شن +عکس

"ویک مونیز" نقاشی است که اگر خبرهای دنیای هنر را دنبال کرده باشید حتما با او آشنا خواهید بود. این مرد تا به حال نقاشی های بسیاری با استفاده از عجیب ترین روش ها کشیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هنر نقاشی در انسان های بسیاری نهفته شده است اما طریقه استفاده از آن است که می تواند آینده یک نقاش را رقم بزند. افراد بزرگی مانند پیکاسو به بهترین شکل از هنر خود استفاده کرده و نامشان را در تاریخ جاودانه کردند. این روزها نیز نقاش ها به دنبال راهی مبتکرانه اند تا نقاشی هایشان را بهترین کنند.

اخبار,اخبار گوناگون ,نقاشی روی شن

 
"ویک مونیز" نقاشی است که اگر خبرهای دنیای هنر را دنبال کرده باشید حتما با او آشنا خواهید بود. این مرد تا به حال نقاشی های بسیاری با استفاده از عجیب ترین روش ها کشیده است. برای مثال سال گذشته با استفاده از روزنامه های پاره نقاشی های خارق العاده ای خلق کرد.

این هنرمند امسال روبه نقاشی های بسیار ریز و میکروسکپی آورده است که تنها با چشم مسلح می توان آن ها را دید. او هنر نقاشی خود را بر روی دانه های شن پیاده سازی می کند که هر کدام بسیار بسیار کوچک وریز هستند و کار بر روی آن ها نیاز به ابزارهای خاص دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,نقاشی روی شن


این هنرمند نزدیک به 4 سال به همراه دوستش برای کشیدن این نقاشی ها زحمت کشیده است و در این راه بارها به مشکل بخورده است اما حالا پس از مدت ها بالاخره توانستند نقاشی های زیبایی روی شن به وجود آورند. اکثر نقاشی های او ساختمان و قلعه های مختلف هستند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,نقاشی روی شن

 

اخبار,اخبار گوناگون ,نقاشی روی شن

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------