همدردی دردسرساز دختر 7 ساله با مادرش +تصاویر



اخبار گوناگون - همدردی دردسرساز دختر 7 ساله با مادرش +تصاویر

فرزندان خردسال بدون درک این واقعیت که رفتار نادرست والدین شایسته تقلید نیست انرا در محیط اجتماع و خانه انجام می دهند.

به گزارش پرداد به نقل از دیلی خبر : معمولا فرزندان در محیط خانه و همچنین رفتارهای اجتماعی خود از پدر و مادر الگو برداری می نمایند. هر گونه رفتار و حرکت نادرست در محیط خانه بدون شک در ذهن فرزندان تاثیر منفی می گذارد.فرزندان خردسال بدون درک این واقعیت که رفتار نادرست والدین شایسته تقلید نیست انرا در محیط اجتماع و خانه انجام می دهند. 

 

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری نادر

 

مادر 33 ساله که طبق گفته پزشکان به سندروم نادر” تریکوتیلومانیا “مبتلا می باشد عادت به کشیدن موهای سر و صورت خود دارد. وی از سن 5 سالگی بر اثر غم و اندوهایی که تحمل نموده است دچار این رفتار وحشتناک شده است. خانم "شرلی میشل" بیشتر نگران دختر 7 ساله خود شده است. او می افزاید اخیرا دخترش “کلر”برای همدردی با او موهایش را با زور می کند.

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری نادر

 
 او می گوید متاسفانه برخی از مردم فکر می کنند من عمدا این کار را برای جلب توجه انجام می دهم. اما در واقع اینطوری نیست. من نسبت به کشیدن موهای خود وسواس دارم. چندین بار نزد روانشناس رفته ام اما موثر نبوده است. هنگامی که خود را در آینه می بینم اشکهایم سرازیر می شود. خانم می افزاید تنها چیزی که او تا کنون از”ان اچ اس”درافت نموده دو تا کلاه گیس بوده است.

اخبار گوناگون - پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------