استفاده از شمع براي کاهش تهوع صبحگاهي کیت مدیلتون +عکس



استفاده از شمع براي کاهش تهوع صبحگاهي کیت مدیلتون +عکس
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "کيت ميدلتون" که اين روزها بازهم حال چندان مساعدي ندارد از نوعي شمع استفاده ميکند تا تهوع صبحگاهي اش را از بين ببرد.

کیت مدیلتون,اخبار,اخبار فرهنگی

اين نوع شمع از يک روغن گياهي ناياب که در افريقاي جنوبي ميرويد ساخته شده است. گفته ميشود روشن کردن اين شمع به مدت 2 تا 4 ساعت در روز به بهبود علائم بيماري از جمله تهوع صبحگاهي کمک ميکند.
"کيت ميدلتون" به قدري از تهوع رنج ميبرد که دسامبر سال گذشته چند روزي را در بيمارستان بستري شد. شنيده ميشود که او از اين نوع شمع در منزلش در کاخ کينگستون استفاده ميکند.
به گفته پزشکان عطر اسانس قوي اين شمع باعث بهتر شدن حال او شده است .از اين گياه در افريقاي جنوبي براي درمان بيماريهاي گوارشي استفاده ميشود.
"کيت ميدلتون" از ابتداي بارداري اش از تهوع رنج ميبرد به طوريکه به درمانهاي طبيعي پرداخت و گفته ميشود خانواده سلطنتي از راه کارهايي مثل استفاده از بيسکويت زنجبيلي و کباب بوقلمون وسس انجير براي بهبودي وي استفاده کرده اند
بهتر است بدانيد اين نوع شمع هنوز رسما وارد بازارهاي انگليس نشده است اما قرار است به زودي و به قيمت 39.5 پوند براي هر عدد وارد بازار شود..../pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------