چگونگي ثروتمند شدن جذاب ترین دختر بچه سال 2012 +عکس



چگونگي ثروتمند شدن جذاب ترین دختر بچه

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: در این مطلب به چگونگي ثروتمند شدن يک دختر بچه با حضور در تبليغات جواهرات و لوازم آرايشي خواهیم پرداخت.
"ايزابلا برت" دختر  6 ساله اي است که سال گذشته ميلادي 1ميليون دلار درآمد داشته است.او با حضور در تبليغات توليد جواهر و لوازم آرايشي به شهرت و ثروت رسيده است.
او اکنون در پايه اول دبستان تحصيل ميکند و در مصاحبه اش اعلام کرده است از کارش بسيار لذت ميبرد و بيش از بازي کردن هاي کودکانه به شرکت در تيزرهاي تبليغاتي علاقه مند است . وي يک بار عنوان جذابترين کودک سال را به خود اختصاص داد و به اين ترتيب ايده استفاده از او به عنوان يک بازيگر تبليغاتي در ذهن يک توليد کننده جرقه خورد.
از زمانيکه مردم شيفته جذابيتهاي معصومانه اين کودک زيبا شده اند او و مادرش بهره فراواني از اين مسئله برده اند . خانم برت مادر او مدير مالي و درآمد او نيز ميباشد و ميگويد پولهايش را در حسابي پس انداز ميکند که او تا سن 18 سالگي اجازه دسترسي به آن را ندارد. او تاکيد ميکند که در تلاش است تا اين دختر را شاد و سلامت پرورش دهد.
مادر اين دختر بچه معتقد است که همه کودکان دختر زيبا و جذاب ميتوانند از اين نعمت خدادادي بهره ببرند و آينده مالي خود را تامين کنند.
البته گفتني است اين اقدام منتقدين خاص خود را نيز دارد که معتقدند  حضور دختر بچه در نقش يک زن کامل و آرايش و لباس پوشيدن به سبک زنان باعث ميشود آنان از دنياي کودکانه شان فاصله بگيرند که اين مسئله در آينده به آنان لطمه بزرگي وارد خواهد کرد.

منبع:pardad.ir

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------