سندي نيويوركي ها را چاق كرد



اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 استرس، قطع برق و ذخاير مواد غذايي موجب شدند تا در جريان توفان سندي ساكنان نيويورك چاق شوند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاين به نقل از لومتن، نيويوركي ها در انتظار رسيدن  توفان سندي به شهرشان اغلب سه كار را انجام مي دادند: نگاه كردن به " هوملند "، توييتر و غذا خوردن. اما پس از اينكه برق شهر قطع شد تنها يك كار را مي توانستند انجام دهند كه آن هم غذا خوردن بود.

به نوشته نيويورك تايمز، اغلب ساكنان نيويورك در جريان توفان سندي و روزهاي پس از آن چاق تر شدند.

حجم انبوه مواد غذايي  خريداري شده به عنوان ذخيره و با توجه به پيش بيني قطع برق براي مدتي نامشخص، استرس و بي حوصلگي ناشي از سپري كردن ساعات طولاني در خاموشي موجب شدند كه ساكنان  نيويورك براي سرگرم شدن به ذخاير غذايي متوسل شده و بي وقفه غذا بخورند.

به ويژه ساكنان نيويورك كه با قطع برق براي مدت طولاني مواجه بودند به جاي خريد ميوه و سبزيجات، بيشتر انواع بيسكويت ، چيپس و ديگر تنقلات را خريداري كرده بودند.

برخي از افراد هم كه مواد غذايي تازه خريداري كرده بودند از عواقب چاقي در امان نماندند. آنها يخچال و فريزرهاي خود را مملو از مواد غذايي تازه كرده تا اگر براي چند روز نتوانند از خانه خارج شوند دستكم غذاي تازه مصرف كنند.

اما  تعدادي از آنها در مناطقي سكونت داشتند كه برق منازلشان قطع نشد بنا براين براي اينكه غذاهاي ذخيره شده از بين نروند تمام محتويات يخچال و فريزرها را در شكمشان خالي كردند. مترجم: بهرام افتخاري.... / جام جم آنلاين

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------