رکورد ارسال سریعترین پیامک متعلق به چه کسی است؟



اخبار,اخبار فرهنگی,رکورد ارسال سریعترین پیامک

 

اخبار گوناگون - رکورد ارسال سریعترین پیامک متعلق به چه کسی است؟

خیلی از ما به توانایی خود در ارسال پیامک هنگام راه رفتن یا رانندگی می‌بالیم اما ...

 «مارسل فرناندز» نوجوان 16 ساله برزیلی با سرعت عمل خود در ارسال پیامک رکورد گینس را کسب کرد.
خیلی از ما به توانایی خود در ارسال پیامک هنگام راه رفتن یا رانندگی می‌بالیم اما این نوجوان برزیلی ادعای قوی‌تری دارد چرا که بنابر تایید کتاب رکوردهای جهانی گینس اکنون سریعترین ارسال کننده پیامک در جهان است.

 

فرناندز موفق شد یک پاراگراف 25 کلمه‌ای را در 18 ثانیه و 19 صدم ثانیه تایپ کند. این رکورد از یک جهت نیز حائز اهمیت است زیرا وی در ثبت آن از صفحه کلیدهایی که به صورت لغزشی یا اصطلاحا (swipe)‌عمل می‌کنند استفاده نکرده و تمام کلمات را به صورت ضربه‌ای تایپ کرده است.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی مشیبل، رکورد قبلی متعلق به یک نوجوان 15 ساله اهل سیاتل آمریکا با نام «گائورا شرما» بود که توانسته بود همین تعداد کلمه را در 18 ثانیه و 44 صدم ثانیه تایپ کند. اما او این رکورد را با کمک صفحه (swipe)‌ مایکروسافت به‌جا گذشته است. کیبوردهای لغزشی (swipe) این امکان را دارند که بدون برداشتن دست از روی صفحه کلید و لغزاندن انگشت روی حروف با تقلید الگوهای نوشتاری، کلمه مورد نظر را حدس زده و تایپ کنند. فرناندز با وجود این که یک نوجوان بسیار علاقمند به تلفن‌های هوشمند است اما معتقد است که به ارسال پیامک اعتیاد ندارد.


وی در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: از زمان بچگی علاقه زیادی به تلفن همراه داشتم و هنوز هم عاشق این وسیله هستم اما قبول ندارم که معتاد تلفن همراه هستم زیرا زمان زیادی را برای استفاده از آن نمی‌گذرانم.

اخبار گوناگون - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------