وقتی شلوار جین تبدیل به نقاشی می شود +تصاویر



هنرنمایی و نقاشی با وسایل عجیب چند وقتی است که بسیاری از هنرمندان را به خود مشغول کرده است. چند روز پیش هنرمندی را دیدیم که پول نقاشی می کرد و حالا یک انگلیسی راه جدید را برای استفاده دوباره از شلوارهای جین پیدا کرده است.

"لن بری" هنرمندی است که اصلیت انگلیسی دارد اما در سوئد زندگی می کند. او به تازگی توانسته خود را با نقاشی های جالبی که با شلوار جین می کشد معروف کند و نمایشگاه های مختلفی از آثارش برگزار می کند.

هنرمند , هنرنمایی و نقاشی روی شلوار

او ایده اولیه این کارش را از روزی می داند که مادرش از او درخواست کرده تا اتاقش را تمیز کند. لن می گوید:" در هنگام تمیز کردن اتاق به تعداد زیادی شلوار جین برخورد کردم که دیگر اندازه ام نبود ولی در رنگ های مختلفی قرار داشتند. پس از آن تصمیم گرفتم تا کاری با این شلوارها انجام دهم."

او برای اینکه بتواند هنرش را به همه نشان دهد شغلش را رها کرد و سپس تمام وقتش را روی هنرنمایی با شلوار جین گذاشت. البته این حرکت او بسیار ریسکی بود و باعث شد تا مقداری دچار مشکلات مالی و خانوادگی شود.

هنرمند , هنرنمایی و نقاشی روی شلوار

البته او هم اکنون 7 سال است که به انجام این هنر مشغول است و توانسته خود را با این شغل همسان کند. او همچنین در این مدت نقاشی های بسیار زیادی کشیده است که هر با فروش آن ها زندگی می کند.

او این حرفه خود را پر از خطر می داند والبته نقاشی با شلوار جین را سخت ترین نقاشی می داند. او اعتقاد دارد که هنگام برش دادن شلوارها اگر یک خطا انجام شود تمام شلوار از بین می رود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

هنرمند , هنرنمایی و نقاشی روی شلوار

هنرمند , هنرنمایی و نقاشی روی شلوار

هنرمند , هنرنمایی و نقاشی روی شلوار

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------