وقتی نقاشی ها نگاتیوی می شوند +عکس



اخبار گوناگون - وقتی نقاشی ها نگاتیوی می شوند +عکس

زمانی که "برایان لی" برای اولین بار تصاویر خود را روی اینترنت قرار داد هیجکس باورش نمی شد که تصاویر نقاشی باشند. این حوان توانسته است با تلفیق چند هنر سبکی خاص را به نام خودش ثبت کند.

در گذشته دوربین های عکاسی از فیلم های نگاتیوی استفاده می کردند ولی پس از گذشت زمان نگاتیوها از بین رفت و تبدیل به دوربین های دیجیتالی شد اما این هنوز پایان عمر نگاتیو نیست زیرا هنرمندانی در دنیا هستند که هنوز یاد نگاتیو را زنده نگاه داشته اند.

"برایان لی" هنرمندی مالزیایی است که سبک خاصی از نقاشی را برای کارهای خود ابداع کرده است. نقاشی های این مرد تنها زمانی معلوم می شوند که رنگ ها معکوس شده و حالت نگاتیوی به خود بگیرد. این سبک برای اولین بار است که به طور گسترده انجام می شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی,انواع نقاشی

 

 این هنرمند با ایحاد خراش و سایه زنی روی سطح های سخت مانند آهن یا سطوح دیگر نقاشی را می کشد سپس از آن عکس گرفته و با استفاده از فتوشاپ تصویر را به حالت نگاتیوی تبدیل می کند. این باعث می شود تا تصویر نمایان شود و هنر نقاشی او بیشتر جلب توجه کند.

این جوان اهل مالزی در یکی از تصویر های خود نقاشی شخصیت فیلم مردان ایکس را کشیده است. این تصویر وقتی به حالت نگاتیو تبدیل می شود فرقی با پوستر اصلی فیلم که با دوربین های حرفه ای گرفته شده اند نمی کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی,انواع نقاشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی,انواع نقاشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی,انواع نقاشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی,انواع نقاشی

 

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------