نقاشی با بال پروانه +عکس



نقاشی با بال پروانه +عکس
"وادیم زاریتسکی" یکی از هنرمندانی است که علاقه خاصی به پروانه ها دارد و البته برای همین دست به اقدامی جالب و خلاقانه نیز به وسیله بال آن ها زده است.
پروانه یکی از زیباترین موجودات دنیا است و البته عمر بسیار کوتاهی دارد ولی در همین مدت کم زندگی، زیبایی خاصی را به طبیعت می بخشد و نمادی برای لطافت به شمار می رود.
تقریبا بخش اعظم بدن پروانه ها از بال تشکیل شده است و زیبایی خاصی در آن ها وجود دارد به طوری که حتی تبدیل به وسیله ای برای هنرنمایی برخی نقاشان خلاق نیز شده است.

نقاشی با بال پروانه,نقاشی

"وادیم زاریتسکی" یکی از این هنرمندان است که علاقه خاصی به پروانه ها دارد و البته برای همین دست به اقدامی جالب و خلاقانه نیز به وسیله بال آن ها زده است.
این هنرمند اهل روسیه با استفاده از بال پروانه های مرده توانسته است نقاشی های بسیار زیبا و باورنکردنی را خلق کند که برای ساخت هرکدامشان وقت زیادی صرف کرده است.

نقاشی با بال پروانه,نقاشی

البته شاید به نظر شما او با این کار آسیب بسیار وحشتناکی به طبیعت وارد کرده است اما این نکته را باید بدانید که برای هر بال این پروانه ها مجبور بوده ساعت ها به دنبال پروانه های مرده بگردد. البته برخی از این بال ها را نیز از کلکسیون دارها گرفته است.
او تا به حال نزدیک به 100 نقاشی با استفاده از بال پروانه ها کشیده است که برای هرکدام آن ها بین یک هفته تا سه ماه وقت صرف کرده است و از این نظر به این کار خلاقیت پر زحمت می گوید.
این هنرمند برای این خلاقیت خود همیشه یک جمله را به کار می برد، او می گوید:" پروانه های همیشه یک تا دو هفته زندگی می کنند در حالی که این نقاشی ها باعث می شوند مردم مدت ها از آن لذت ببرند."

نقاشی با بال پروانه,نقاشی

نقاشی با بال پروانه,نقاشی

نقاشی با بال پروانه,نقاشی

نقاشی با بال پروانه,نقاشی

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------