پارکینگ 22 سانتی متری! +عکس



پارکینگ 22 سانتی متری! +عکس

جای پارک یکی از مسائلی است که همه راننده ها به گونه ای با آن در ارتباط هستند و البته مشکلات زیادی نیز به وجود می آورد. شهرهای امروزی جای پارک های کمی دارند و پارک کردن خودرو یک معضل شده است.

شهرهای بزرگ دنیا مانند توکیو، لندن، تهران و ... از جمله شهرهایی هستند که سالهاست با مشکل جای پارک روبرو هستند. تعدادی جای پارک ها بسیار کمتر خودورهایی است که در خیابان رفت و آمد می کنند.
به تازگی در یکی از مناطق اطراف لندن جای پارکی درست شده است که تنها 22 سانتی متر فضا دارد. این جای پارک به صورت کاملا قانونی و توسط شورای این شهر احداث شده است. تمامی خطوط و علامتگذاری ها نیز برای آن رعایت شده است.

 

پارکینگ,پارکینگ خودرو ,پارکینگ 22 سانتی متری

 

به گفته یکی از اعضای شورا این جای پارک به این دلیل درست شده است که میزان کمبود فضا در این شهر نشان داده شود. آن ها به این وسیله قصد داشتند تا مردم را از وضع بد خیابان ها آگاه کنند. اما حالا این جای پارک به یک سوژه برای مردم تبدیل شده است.


برای اینکه این جای پارک خالی نباشد؛ عده ای هر شب یک خودروی اسباب بازی در آن پارک می کنند. یکی از تورلیدر های این منطقه گفته است این جای پارک حالا به سوژه ای برای توریست ها تبدیل شده است که قصد دارند با موارد عجیب عکسی داشته باشند.

 

پارکینگ,پارکینگ خودرو ,پارکینگ 22 سانتی متری

 

پارکینگ,پارکینگ خودرو ,پارکینگ 22 سانتی متری

 

  منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------