نتیجه ی علاقه شدید یک خانواده انگلیسی به اندام جنيفر لوپز +عکس



نتیجه ی علاقه شدید یک خانواده انگلیسی به اندام جنيفر لوپز +عکس
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اين دخترها "کارن" 20 ساله و "جنيفر" 23 ساله هستند که به خاطر علاقه شديد مادرشان به اندام جنيفر لوپز در سن 16 سالگي زير تيغ جراحي رفته تا با صرف مبلغ زيادي به اندامي شبيه جنيفر لوپز  برسند.

جنيفر لوپز,اندام جنيفر لوپز ,اخبار,اخبار گوناگون

مادر اين دخترها تا کنون بيش از 20 هزار پوند جهت انجام اين اعمال جراحي پرداخته است. آنها در مصاحبه شان در اين زمينه اعلام کردند اي کاش در سنين کم زير تيغ جراحي نمي رفتند چرا که اکنون اندام آنها بيش از اندازه جلب توجه ميکند.
کارن 20 ساله ميگويد: هرجا که ميروم توجه همگان را به خود جلب ميکنم و اندام من سريعا چشمها را به سمت من ميچرخاند و اين دقيقا مسئله اي است که مرا مي آزارد.
خواهر 23 ساله او نيز که يک فرزند دارد ميگويد: اندام ما حتي زنان را بر مي انگيزاند و غالبا از ما سوال ميکنند که آيا اين اندام واقعي ماست و اين سوالات ديگر براي ما بسيار آزار دهنده است.
"جنيفر" اولين عمل جراحي خود را در سن 15 سالگي با هزينه 4 هزار دلار انجام داد و در سن 16 سالگي عمل ليپوساکشن را روي بدن وي انجام دادند.

جنيفر لوپز,اندام جنيفر لوپز ,اخبار,اخبار گوناگون

"کارن" نيز اولين عمل جراحي اش با جراحي بيني اش و در سن 14 سالگي آغاز کرد. اما اکنون هردوي آنها از اين اعمال جراحي پشيمان هستند.
در انگلستان سن قانوني براي انجام اعمال جراحي زيبايي 16 سال است اما اکثر جراحان براي افراد زير 18 سال اين جراحيها را توصيه نميکنند.../pardad.ir

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------