ترسناک‌ترین پل دنیا +عکس



اکثر مردم دنیا تاکنون حداقل یک بار از روی یک پل عبور کرده اند. در بسیاری از اوقات این پل ها در مراکز شهرها و بر روی خیابان ها و آزادراه ها واقع شده اند که امنیت بالایی دارند اما پل های خطرناک نیز در دنیا کم نیستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، پل های مختلفی در دنیا هستند که لقب خطرناک و ترسناک را به خود را اختصاص داده اند اما به تازگی ترسناکترین پل دنیا بازگشایی شده است.

این پل معلق در ارتفاعات آلپ واقع در سوئیس و در ارتفاع 3 هزار متری از سطح زمین قرار دارد که این روزها افتتاح شده است و لقب ترسناکترین پل  دنیا را به خود اختصاص داده است.

  ترسناک‌ترین پل دنیا

مهندسین برای ساخت این پل نزدیک به 5 ماه وقت صرف کرده اند و همچین در حین ساخت این پل دچار مشکلات زیادی نیز شده اند. این پل دونقطه به فاصله 100 متری را به یکدیگر متصل کرده است.

این پل که 500 متر از سطح یخ های آلپ ارتفاع دارد دارای یک معبر یک متری است و هزینه ساخت آن نیز نزدیک به 1 میلیون دلار تمام شده است.

نکته جالب در مورد این پل شرایط آب و هوایی آن است که در اغلب اوقات طوفانی با مه غلیظ است که اصلا مشخص نمی شود شما پا را کجا می گذارید و این مورد در ارتفاع 3000 هزار متری واقعا ترسناک است.

 

 ترسناک‌ترین پل دنیا

 

 ترسناک‌ترین پل دنیا


منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------