کارآفرینی با مداد و تراش +عکس



کارآفرینی با مداد و تراش +عکس

استفاده از تراش کاری است که در طول مدرسه به تکرر انجام داده ایم اما شاید هیچوقت به این فکر نبودیم که از این کار کسب درآمد کنیم.

کارهای عجیب به هر نحوی ممکن است به وجود آیند، حتی یک مداد و تراش نیز می توانند ایجاد شغل کنند و عجیب ترین شغل دنیا را به وجود آورند.
"دیوید ریس" یک کاریکاتوریست 39 ساله است که به تازگی شغلی جدید را برای خودش دست و پا کرده است. او به ازای تراشیدن مداد طرفدارانش از آن ها پول دریافت می کند.

کارآفرینی,کارهای عجیب

این هنرمند می گوید بسیاری از کسانی که من را می دیدند همیشه می خواستند که مدادشان را کمی تراش دهم تا بتوانند بهترین کاریکاتور را بکشند من هم با کمال میل این کار را انجام می دادم اما حالا می خواهم از آن کسب در آمد کنم.
او با استفاده از چاقوهای جیبی، تراش های حرفه ای و حتی شن و ماسه مدادها را به حرفه ای ترین حالت می تراشد. این روزها حتی کسانی که او را نمی شناسند نیز برای تراشیدن مداد به سراغ دیوید می روند.

کارآفرینی,کارهای عجیب

او برای هر مدادی که می تراشد 15 دلار می گیرد و البته به همراه یک مداد تراش خورده زیبا یک مدرک نیز ارائه می کند که نشان می دهد این مداد حرفه ای ترین تراش خوردگی را دارد.
"ریس" در سال 2010 کار خودش را آغاز کرد اما تا به حال تنها 5 مشتری او برای بار دوم مراجعه کرده اند. او می گوید بسیاری مدادها را استفاده نمی کنند و تنها آن را در ویترین خود به نمایش می گذارند..../yjc.ir

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------