دو آتیشه ترین طرفدار تیم ملی برزیل +عکس



اخبار گوناگون - دو آتیشه ترین طرفدار تیم ملی برزیل +عکس

"نلسون پاویوتی" یک مرد 57 ساله برزیلی است که به دو آتیشه ترین طرفدار شهرت پیدا کرده است زیرا 20 سال گذشته زندگی خود را با لباس های تیم ملی گذرانده است.

تا چند روز دیگر جام جهانی در برزیل آغاز می شود و تیم های مختلف از سراسر دنیا که کشور ما نیز جزو آنهاست به رقابت با یکدیگر می پردازند. هر کدام از این تیم ها طرفداران خاص خود را دارند که حاضرند کارهای عجیبی برای تیم خود کنند.

شرط بندی بر روی بازی های فوتبال در دنیا به صورت پنهانی بسیار دیده می شود و گاهی شرط ها بسیار سخت و حتی عجیب هستند. "نلسون پاویوتی" یک مرد 57 ساله برزیلی است که به دو آتیشه ترین طرفدار شهرت پیدا کرده است زیرا 20 سال گذشته زندگی خود را با لباس های تیم ملی گذرانده است.

اخبار , اخبار گوناگون,طرفدار تیم ملی برزیل,کارهای عجیب طرفدارهای تیم ها


او در سال 1994 به دوستان خود قول داد و با آن ها شرط بست تا اگر تیم ملی برزیل قهرمان شود برای همیشه با لباس این تیم بماند و همه چیزش را صرف تیم ملی کشورش کند. او پس از قهرمانی برزیل این شرط خود را اجرا کرد و حالا به گفته خودش نمی تواند از آن دل بکند.

او هر روز با لباس های تیم ملی به سرکار رفته و همیشه لباس هایی به تن دارد که نشان پرچم این کشور در آن دیده می شود. او به همین بسنده نکرده و تمام اتاق کارش نیز به سبک تیم ملی برزیل تزئین شده است و حتی روی خودروی خود نیز پرچم و آرم تیم را نقاشی کرده است.

اخبار , اخبار گوناگون,طرفدار تیم ملی برزیل,کارهای عجیب طرفدارهای تیم ها


او در مورد این شرط خود می گوید ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی بود که ناگهان دچار حالت "جوگیری" شدم و به همین دلیل قولی دادم که شاید ابتدا برایم اجرایش سخت بود اما پس از مدتی متوجه شدم این لباس در اصل نشان کشور است و نباید از پوشیدنش خجالت زده باشم.

او حالا بی صبرانه منتظر شروع شدن جام جهانی است و با شروع شدن فروش بلیط مسابقات حتما به بیشتر مسابقات خواهد رفت تا همه را تماشا کند.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------