عجیب ترین راه اعتراض به اسراف +عکس



اخبار گوناگون - عجیب ترین راه اعتراض به اسراف +عکس

"راب" 27 ساله در طول سفر تنها از سطل آشغال ها تغذیه می کند و فقط غذاهایی را خواهد خورد که مردم به اشتباه دور ریخته اند و به نوعی با اسراف مواد غذایی شده اند.

 اسرف در سنت اسلامی و در تمام ادیان دنیا امری نکوهش شده است و هیچگاه خداوند اسراف را تایید نکرده است و در تمامی کتاب های الهی نیز می توان نشانه هایی از حرام بودن این عمل مشاهده کرد.

"راب گرین فیلد" جوانی است که حرکت جالبی را آغاز کرده است و قصد دارد با انجام یک سسله کار عجیب میزان اسراف را به مردم آمریکا نشان دهد. این جوان از سن دیگو حرکت خود را آغاز کرده است وقصد دارد سفری به دور آمریکا داشته باشد اما این سفر یک نکته جالب دارد.

"راب" 27 ساله در طول سفر تنها از سطل آشغال ها تغذیه می کند و فقط غذاهایی را خواهد خورد که مردم به اشتباه دور ریخته اند و به نوعی با اسراف مواد غذایی شده اند. این جوان گفته است من توانایی پرداخت برای بهترین غذاها را دارم اما این حرکت اعتراضی به اسراف آمریکایی ها خواهد بود.

اخبار,اخبارگوناگون, اسراف مواد غذایی

او می گوید ابتدا پیدا کردن غذا از سطل زباله کمی حال بهم زن بود اما پس از مدتی مشاهده کردم این غذاها کاملا سالم هستند و مردم در کمال ناباوری آن ها را دور ریخته اند. برخی از این غذاها ارزشی بیش از 200 دلار دارند ولی او حتی یک دلار هم برای آن نمی پردازد.

او سفر خود را بسیار مغذی و پر از ویتامین می داند و البته امیدار است این حرکت او بخشی از مردم اسراف کار را متنبه کند. او می گوید این کار من نشان نمی دهد که همه باید از سطل زباله تغذیه کنند بلکه نشان می دهد دور ریختن غذاهای سالم کاری بسیار بد و ناپسند است.

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------