تنبیه به خاطر کمک به خیریه +عکس



"استان لوک" پسر بچه 14 ساله ای است که برای کمک به یک خیریه سرطانی ها موهای خود را با شماره 1 تراشید ولی پس از بازگشت به مدرسه با برخورد مسئولان روبرو شد و ناظم و معلمان وی را قرنطینه کردند تا با دیگر دانش آموزان تماس نداشته باشد.

 چندی پیش در کشور ما اتفاق زیبایی افتاد که طی آن یک معلم به خاطر دانش آموز سرطانی اش موهای خود را تراشید و این حرکت او بسیار قابل تقدیر بود ولی به نظر این کارها در انگلستان خیلی مورد تقدیر نیست.

"استان لوک" پسر بچه 14 ساله ای است که برای کمک به یک خیریه سرطانی ها موهای خود را با شماره 1 تراشید ولی پس از بازگشت به مدرسه با برخورد مسئولان روبرو شد و ناظم و معلمان، وی را قرنطینه کردند تا با دیگر دانش آموزان تماس نداشته باشد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,تنبیه به خاطر کمک به خیریه


دلیل مسئولان این مدرسه احتمال وجود بیماری در وی و همچنین داشتن یک مدل موی عجیب است. این افراد حتی دلیل اهدای مو خیریه سرطانی ها را نیز قبول نکردند و وی همچنان بعد از چند روز اجازه حضور در مدرسه را ندارد.

البته در شبکه های اجتماعی و به کمک خیریه ها امضا برای برگشت این کودک خیرخواه به مدرسه در حال جمع شدن است که تعداد آن به 600 امضا رسیده است. کارهای وی همچنین باعث جمع شدن 4 هزار پوند برای خیریه شده است.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------