اولین پیست مستطیلی دومیدانی در دنیا + عکس



اخبار گوناگون - اولین پیست مستطیلی دومیدانی در دنیا + عکس

در استادیوم تازه تاسیس "تانگ" در شمال چین مسئولین پیست دومیدانی را به صورت مستطیل شکل ساخته اند تا اولین استادیوم این چنینی در دنیا باشد.

دومیدانی، به عنوان ورزش مادر برای تمامی رشته ها شناخته می شود و کسی در دنیا نیست که پیست این ورزش را نشناسد. پیست دو میدانی باید بیضی شکل باشد تا دونده ها راحت تر بدوند و سرعتشان هنگام پیچیدن کم نشود.

با اینکه کسی نیست که زمین دومیدانی را نشناسد اما برای اولین بار اتفاقی عجیب در شمال چین رخ داده است. در استادیوم تازه تاسیس "تانگ" در شمال چین مسئولین پیست دومیدانی را به صورت مستطیل شکل ساخته اند تا اولین استادیوم این چنینی در دنیا باشد.

اخبار , اخبار گوناگون,زمین دو میدانی جالب,تصاویری از پیست دومیدانی مستطیل


این استادیوم با هزینه بسیار زیادی ساخته شده است و وجود چنین مشکلی به هیچ عنوان نمی تواند جالب و قابل گذر باشد. مسئولین ساخت استادیوم می گویند به دلیل کمبود زمان و اجبار برای پایان دادن به پروژه پیست دومیدانی را اینگونه طراحی کرده اند.

این پیست که مدیر پروژه آن را تایید کرده است در حالی ساخته شده که تمامی استادیوم با آخرین تجهیزات ساخته شده و قرار بود در آینده این استادیوم به عنوان یکی از محل های برگزاری بازی های مهم مانند بازی های آسیایی باشد اما حالا تمام هزینه های این پروژه به خاطر این پیست از بین رفته است.

اخبار , اخبار گوناگون,زمین دو میدانی جالب,تصاویری از پیست دومیدانی مستطیل

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------