اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: عکاس حرفه ای با ثبت تصاویر غير حرفه اي از مراسم این زوج جوان باعث شد آنها تصميم بگيرند دوباره اين روز را تکرار کنند.

 

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

 

همه معتقدند روز ازدواج يکي از تکرار ناپذيرترين لحظات زندگي هر آدمي است که همه اشخاص نزديک و دوستان و اقوام در آن حضور دارند . اما اين زوج اسکاتلندي وقتي متوجه شدند عکسهاي مراسم ازدواجشان همگي غير قابل استفاده است تصميم گرفتند دوباره اين روز بزرگ را تکرار کنند اگرچه معتقدند هرگز آن روز دوباره تکرار نخواهد شد.

عکاس غير حرفه اي که آنها براي ثبت تصاوير مهمترين روز زندگي خود انتخاب کرده بودند به بدترين شکل ممکن وظيفه اش را انجام داد . به طوري که در يکي از عکسها سر عروس و داماد کاملا خارج از کادر دوربين قرار دارد و يا در بعضي تصاوير وضوح عکس بسيار پايين و بي کيفيت است.

عکاس اين تصاوير بحث بر انگيز يک خانم است که بعد از شکايت اين زوج از وي به دادگاه عنوان کرد لوکيشن عکاسي که يک قصرقديمي متعلق به قرن 14 ميلادي است شرايط مناسبي براي قرار گرفتن و تمرکز جهت عکاسي را دارا نبوده است.

اين زوج ميگويند اين کار عمدی و به نوعي کلاه برداري است چرا که اين زن مدعي شده بود يک عکاس حرفه اي است و بابت اين تصاوير مبلغ هنگفتي از اين زن و شوهر 30 ساله گرفته بود.

 

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

اقدام عجیب یک عکاس حرفه ای در مراسم ازدواج این زوج جوان

 

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------