خواستگاری انیمیشنی مرد رومانتیک از دختر مورد علاقه اش +تصاویر



خواستگاری انیمیشنی , خواستگاری رمانتیک
به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: یک مرد امریکایی به نام "الیوت هرناندز" بیش از 800 تصویر تهیه کرد تا بتواند یک انیمیشن زیبا و جذاب برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش تهیه کند.
او حدود 48 ساعت زمان صرف کرد تا این فیلم جالب را تهیه کرده و توسط آن از "ماریسا مارتینز" دختری که 6 سال است با او آشناست خواستگاری کند.
در این تصاویر ابتدا نشان داده میشود که او روند طولانی از پس انداز پول و تهیه یک تکه الماس از زغال سنگ و بعد از آن تهیه یک انگشتر الماس نشان طی میکند .سپس با استفاده از مداد شمعی او عبارت " عزیزم دوستت دارم . لطفا با من ازدواج کن" را مینویسد و در این زمان فیلم پایان میابد.
خانم "مارتینز" در این رابطه میگوید : هنگام تماشای فیلم احساس کردم او تمام مدت مرا زیر نظر دارد و منتظر واکنش من است . بعد از پایان فیلم من به قدری گریه کردم که نتوانستم جواب او را بدهم.
اما این انتظار ارزش شنیدن پاسخ مثبت این خانم را داشت.
این ویدئوی 3 دقیقه ای در یوتوب قرار داده شد تا نشان دهنده عشق این مرد به همسر آینده اش باشد او در مورد ایده تهیه این فیلم میگوید: من به دنبال یک چیز خارق العاده و هیجان انگیز بودم . چیزی که تا بحال کسی ندیده باشد و بالاخره موفق شدم با تلاش فراوان این ویدئو را تهیه کنم. همه این تلاشها واقعا ارزش این را داشت که دختری را که واقعا دوست داشتم به دست آورم..... / pardad.ir

خواستگاری انیمیشنی , خواستگاری رمانتیک

خواستگاری انیمیشنی , خواستگاری رمانتیک

خواستگاری انیمیشنی , خواستگاری رمانتیک

خواستگاری انیمیشنی , خواستگاری رمانتیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------