انتخاب زیباترین زن جهان توسط مجله پیپل +عکس



بیوگرافی گوئینت پالترو, زیباترین زن جهان

"گوئینت پالترو" ۴۰ ساله که این روزها مرد آهنی ۳ را در اکران دارد از سوی مجله پیپل به عنوان زیبا ترین زن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شده است. وی در سال ۱۹۹۷ برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را برای بازی در فیلم "شکسپیر عاشق" را از آن خود کرد.

بیوگرافی:
"گوئینت پالترو" که با بازی در فیلم‌های هفت (۱۹۹۵)، اِما (۱۹۹۶) و درهای کشویی (۱۹۹۸) مسیر موفقی را در بازیگری و صنعت سینما آغاز کرد با ایفای نقش در فیلم "شکسپیر عاشق" جایزه اسکار و گولدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. پالترو در فیلمهای دیگری چون "آقای ریپلی بااستعداد" (۱۹۹۹)، "هال سطحی‌نگر" (۲۰۰۱) و "اثباتگ" (۲۰۰۵) نیز به ایفای نقش پرداخت. او در فیلمهای پرخرج «مرد آهنی» (۲۰۰۸) و دنباله آن «مرد آهنی ۲» (۲۰۱۰) نیز بازی کرده است.

پدر گوئینت پالترو (بروس پالترو) کارگردان سینما و برنامه‌های تلویزیونی بود که اصلیت او به یهودیان اشکنازی روسیه میرسید و بلیت دانر مادر او، هنرپیشه فیلمهای سینمایی است که اجداد او، آلمان های مهاجر ایالت پنسیلوانیا بودند.

پالترو از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با برد پیت رابطه داشت و مدتی نامزد او بود.[۱] او در ۵ دسامبر ۲۰۰۳ در یک هتل در جنوب کالیفرنیا مخفیانه با کریس مارتین، خواننده بریتانیایی گروه کلدپلی ازدواج‌کرد. آنان در پشت‌صحنه کنسرت با هم آشنا شده‌بودند.
منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------