کشتی سازی با چوب کبریت +عکس



چوب کبریت از جمله وسیله هایی است که بسیاری از هنرمندان به وسیله هنرهای متفاوتی را خلق می کنند. از ساخت خانه های بزرگ تا پل سازی همه از جمله زیباترین کارهایی است که با چوب کبریت می توان انجام داد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در حالی که چوب کبریت به یک وسیله ساده و کلی برای هنرنمایی تبدیل شده است اما بازهم هنرمندانی هستند که کارهای خاصی با آن انجام می دهند.

"برناردو کاساسولا" هنرمند آرژانتینی کسی است که تقریبا بخش اعظم زندگی خودش را صرف ساخت مدل های مختلف کشتی با استفاده از چوب کبریت کرده و این روزها نمایشگاهی از این هنرنمایی هایش افتتاح کرده است.

 کشتی سازی با چوب کبریت,کشتی سازی

 این هنرمند 63 ساله در مصاحبه ای عنوان کرده است که از 13 سالگی به این کار مشغول بوده و دوست ندارد آن را هیچ گاه ترک کند. به گفته او این هنر به او آرامش و قدرت فکر کردن می دهد.

او تا به حال مدل های زیادی از کشتی های مختلف ساخته است که به گفته خودش بهترین آن ها یک کشتی جنگی بادبانی است که نزدیک به 7 سال زمان برای آن صرف شده و نزدیک به 3.2 متر نیز طول دارد.

در سال 2008 این هنرمند اعلام کرد که قصد دارد بر روی یک مدل 10 متری از تایتانیک کار کند که البته هنوز نیز مشغول به کار بر روی این مدل خودش است و احتمالا تا چند سال آینده به پایان خواهد رسید.

 کشتی سازی با چوب کبریت,کشتی سازی

 کشتی سازی با چوب کبریت,کشتی سازی

 کشتی سازی با چوب کبریت,کشتی سازی

 کشتی سازی با چوب کبریت,کشتی سازی

 کشتی سازی با چوب کبریت,کشتی سازی



منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------